Pēc pērnā gada reklāmas kampaņas piena pirkšanas apjomi esot palielinājušies aptuveni par 10 līdz 15%, taču Dravniece uzsvēra, ka šādai reklāmas kampaņai ir ilgtermiņa ieguldījums.
Reklāmas kampaņu "Atceries par pienu" organizē Latvijas Piensaimnieku centrālā savienība kopīgi ar iepakojumu firmām "Tetra Pak" un "Elo Pak", kā arī Zemkopības ministriju un Mārketinga padomi.
Latvijas Piensaimnieku centrālās savienības priekšsēdētājs Marģers Rava iepriekš norādīja, ka ideja reklamēt pienu radusies, lai mēģinātu atspēkot reklamētos un citādi popularizētos dažādos ķīmiskos dzērienus, kas nav īpaši veselīgi, piedāvājot Latvijas iedzīvotājiem, it īpaši bērniem, vairāk uzturā lietot pienu.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit