Jau otro gadu tiek organizēta reklāmas kampaņa "Atceries par pienu", kas aicinās vairāk uzturā lietot pienu, un šo kampaņu atkārtoti veidos reklāmas aģentūra "Domino", pavēstīja iepakojumu firmas "Tetra Pak", kas piedalās akcijā, pārdošanas vadītāja Līga Dravniece.
Viņa pastāstīja, ka reklāmas kampaņā tiks ieguldīti 45 tūkstoši latu. Kampaņu uzsāks septembra beigās, un tā ilgs aptuveni pusotru mēnesi. Reklāma būs skatāma televīzijā, kā arī sabiedriskās vietās kā vides reklāma. Dravniece sacīja, ka šogad reklāmas kampaņa būs kā turpinājums iepriekšējā gada kampaņai.

Pēc pērnā gada reklāmas kampaņas piena pirkšanas apjomi esot palielinājušies aptuveni par 10 līdz 15%, taču Dravniece uzsvēra, ka šādai reklāmas kampaņai ir ilgtermiņa ieguldījums.

Reklāmas kampaņu "Atceries par pienu" organizē Latvijas Piensaimnieku centrālā savienība kopīgi ar iepakojumu firmām "Tetra Pak" un "Elo Pak", kā arī Zemkopības ministriju un Mārketinga padomi.

Latvijas Piensaimnieku centrālās savienības priekšsēdētājs Marģers Rava iepriekš norādīja, ka ideja reklamēt pienu radusies, lai mēģinātu atspēkot reklamētos un citādi popularizētos dažādos ķīmiskos dzērienus, kas nav īpaši veselīgi, piedāvājot Latvijas iedzīvotājiem, it īpaši bērniem, vairāk uzturā lietot pienu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!