Šovakar raidījuma "Kas notiek Latvijā?" temats debatēm LTV studijā tiešraidē būs jaunā, šonedēļ izsludinātā Latvijas reklāmas kampaņa, ko realizē Tūrisma attīstības valsts aģentūra (TAVA), un, kontekstā ar to, Latvijas reklamēšanas un tēla veidošanas pasākumi līdz šim un turpmāk, portālu "Delfi" informēja raidījuma vadītājs Jānis Domburs.
Aģentūras "Zoom!" veidotie reklāmas klipi, kuros izcelti Dziesmu svētki, "Aerodium" gaisa akrobāti, Latvijas zilās govis, grupa "Cosmos", un Pedvāles brīvdabas muzejs, izraisījuši kārtējo pretrunīgo vērtējumu vilni. Jautājumu loks saistās gan ar formu un saturu, gan atbilstību ārzemnieku auditorijai, gan kontekstu ar citām Latvijas reklāmas aktivitātēm. Neviennozīmīgus reklāmas nozares pārstāvju viedokļus un jautājumus par Latvijas tēlu aizvadītajā nedēļā izraisījis arī TAVA organizētā tūrisma semināra "Buy Latvia, Buy The Baltics" nosaukums.

Šogad "Latvijas Institūts" plāno izveidot Latvijas zīmolvedības programmu, kam būtu jāstiprina Latvijas tēla veidošanas konsekvences, līdz ar to diskusijas temats ir arī turpmākie plāni turpmākajiem tēla veidošanas pasākumiem.

Raidījumā piedalīsies: TAVA direktors Uldis Vītoliņš, Latvijas institūta direktors Ojārs Kalniņš, reklāmas aģentūras "Zoom!" radošais direktors Ēriks Stendzenieks, reklāmas aģentūras "Adell Saatchi&Saatchi" direktors Varis Lāzo, sabiedrisko attiecību firmas "Hill & Knowlton Latvija" direktors Ralfs Vīlands, Tūrisma aģentu asociācijas prezidente Kitija Gitendorfa, Lielbritānijas vēstniecības darbinieks Nils Students, un trīs ārzemnieki, kuri jau ilgāku laiku dzīvo Latvijā – japāniete Ajumi Kurosava, amerikānis Mets Fīlds un itālis Roberto Meloni.

Raidījuma sākums plkst.21.20 LTV 1.kanālā, e-pasts skatītāju jautājumiem kasnotiek@ltv.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!