Ne tikai lidsabiedrībai "airBaltic", bet arī pārējiem aviopārvadātājiem uz vienādiem nediskriminējošiem noteikumiem būtu jānodrošina iespēja izmantot Rīgas reklamēšanas mājaslapu "Live Rīga" savu pakalpojumu popularizēšanai.

Šādu viedokli pauda Konkurences padomes (KP) vecākā referente sabiedrisko attiecību jautājumos Inita Kabanova.

Viņa uzsvēra, ka šādā veidā tiktu nodrošinātas lielākas iespējas lapas lietotājiem - visiem Rīgas viesiem, uzsverot, ka brīva un godīga konkurence ir visas sabiedrības publiskā interese un arī pašvaldības, kas darbojas šīs sabiedrības interesēs, pienākums.

"Valstij un pašvaldībai, pildot publiskās funkcijas, tostarp valsts, pašvaldības popularizēšanu vai tūrisma veicināšanu, ir jāveicina brīva un godīga konkurence, tās aizsardzība, nevis jārada priekšrocības tikai vienam tirgus dalībniekam," skaidro Kabanova.

Viņa gan atzīst, ka KP uzrauga tikai tirgus dalībnieku darbības, bet, tā kā pašvaldība konkrētajā gadījumā pilda publisko funkciju, tad tās darbību izvērtēšana nav KP kompetencē.

Kā ziņots, vairāki tūrisma nozares pārstāvji norādījuši, ka situācija, kad visas veiktās rezervācijas no "Live Rīga" mājaslapas tiek novirzītas uz "airBaltic" mājaslapu "airbaltictravel.com", ir konkurences pārkāpums.

Piemēram, Biznesa augstskolas "Turība" lektors, Rīgas Stradiņa universitātes doktorants, "Hostelling Latvia" valdes priekšsēdētājs Armans Muižnieks norādījis, ka rodas iespaids, ka "Live Rīga" mājaslapa darbojas, lai veicinātu rezervācijas caur "airBaltic" rezervēšanas sistēmu gan viesnīcām, gan lidojumiem.

Kā ziņots, no 24.novembra sākusi darboties Rīgas Tūrisma attīstības biroja (RTAB) interneta mājaslapa "www.liveriga.lv", kurā galvaspilsētu reklamēs ar zīmolu "Live Rīga", biznesa informācijas portālu "Nozare.lv" informēja RTAB pārstāve Antra Laumane.

Līdz ar mājaslapas izveidi sākusies "Live Rīga" ziemas kampaņa, un tas ir pirmais solis "Live Rīga" portāla izveidē, kas būs galvenais informācijas avots par tūrisma, atpūtas, izklaides un investīciju iespējām Rīgā, sacīja Laumane.

Ziemas kampaņas interneta lapas izveidi finansējis viens no RTAB dibinātājiem - Latvijas nacionālā lidsabiedrība AS "Air Baltic Corporation" ("airBaltic"), un tas, kad tiks izveidots portāls, kas ir nākamais projekta solis, atkarīgs no iepirkumu procedūras rezultātiem. Plašāku informāciju par iepirkumu procedūru Laumane nesniedza.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!