Aizvadītās nedēļas nogalē kāda kravas automašīna sabojājusi Dienvidu tilta margas, apstiprināja Rīgas domes Pilsētas attīstības departamenta Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja Marija Ābeltiņa.
Kā stāstīja Ābeltiņa, patlaban tiek aprēķināti nodarītie zaudējumi. Pēc būvnieku teiktā, bojājumi gan neesot īpaši lieli.

Ābeltiņa norādīja, ka neesot patiesa izskanējusī informācija, ka pie uzbrauktuves nav bijusi uzstādīta iebraukt aizliedzošā ceļa zīme - tā saucamais "ķieģelis". Tagad gan uz tilta estakādes esot uzstādītas norobežojošās barjeras.

Valsts policijas Preses un sabiedrisko attiecību biroja preses nodaļas vecākais inspektors Aigars Bērziņš informēja, ka svētdien, 2.novembrī, ap plkst.18.30 kravas automašīna "Mercedes Benz", uzbraucot uz Dienvidu tilta no Krasta ielas, izraisīja negadījumu - ietriecās tilta margās. Cilvēki šajā negadījumā nav cietuši, taču jaunajam tiltam nodarīti bojājumi.

Nesen tika veikta Dienvidu tilta izturības pārbaude, to slogojot ar kravas automašīnām.

Dienvidu tilta svinīgā atklāšana ir paredzēta šī gada 17.novembrī - dienu pirms Latvijas valsts 90.dzimšanas dienas. Dienvidu tilts un estakādes pāri Maskavas un Krasta ielai tiks nodotas ekspluatācijā pusotru mēnesi pirms paredzētā termiņa.

Dienvidu tilts ir 34,28 metrus plats, 803 metrus garš ar sešām kustību joslām, pa trim katrā virzienā, kā arī gājēju ietvi un veloceliņu abās tilta pusēs. Virs tilta slejas seši piloni ar astoņām vantīm katram. Sešu estakāžu pāri Krasta un Maskavas ielai kopējais garums ir aptuveni 1,9 kilometri. Pirmās kārtas būvniecības darbi sākti 2004.gada novembrī.

Tilta būvniecības ģenerāluzņēmējs ir AS "Dienvidu tilts", kurā apvienojušās sešas Latvijas celtniecības kompānijas, kuras ir specializējušās tieši tiltu izbūves darbos, - SIA "Skonto būve", AS "Latvijas tilti", AS "BMGS", SIA "Tilts", SIA "Rīgas tilti" un SIA "Viadukts".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!