Krievu valodā iznākošais laikraksts "Teļegraf" pārdots kādai Kiprā reģistrētajai kompānijai "Kinonon Holdings Limited", kura, iespējams pieder tranzītuzņēmējiem Ventspils mēra Aivara Lemberga oponentiem, ziņo "Biznes&Baltija".

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma
Laikraksts, kuru 2001.gadā dibinājis "Baltic International" īpašnieks Valērijs Belokoņs, tagad pilnībā pieder Kipras firmai, kuru īpašnieku vidū pēc laikraksta rīcībā esošās informācijas varētu būt arī uzņēmējs Oļegs Stepanovs, kurš pats atteicies to komentēt.

Stepanovs ir viens no lielākajiem Tautas saskaņas partijas ziedotājiem, kurš saskaņā ar KNAB informāciju partijai pēdējo gadu laikā ziedojis 18 900 lat
Jaunie "Telegraf" īpašnieki ir investoru grupa ar Latvijas un ārzemju kapitālu. Viņi jau apsolījuši, ka avīzes formāts nemainīšoties un tāpat kā līdz šim laikraksts iznāks katru dienu.

Pirmās ziņas par "Telegraf" īpašnieku maiņu bija maijā. Toreiz "Telegraf" īpašnieks Valērijs Belokoņs un "Čas" īpašnieks Aleksejs Šeiņins bija vienojušies par abu mediju apvienošanu. Tomēr vēlāk "atšķirīgu viedokļu par biznesu" dēļ abu mediju apvienošana, kas bija paredzēta rudenī, nenotika.

Seko "Delfi" arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Lai ierobežotu dezinformācijas kampaņu izplatību, portāls "Delfi" apturējis iespēju komentēt rakstus
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form