SIA "Lattelekom" saviem abonentiem piedāvā jaunu pakalpojumu - saņemt telefona rēķinu pa e-pastu. Rēķinu pa e-pastu klients saņems ātrāk nekā pa pastu, kā arī varēs precizēt sev nepieciešamās informācijas saturu rēķinā.
"Pēc abonenta izvēles rēķins bez maksas var tikt nosūtīts pa pastu vai pa e-pastu. Ja klients vēlas saņemt rēķinu gan pa pastu, gan pa e-pastu, tad par vienu no rēķina saņemšanas veidiem ir jāmaksā kā par maksas pakalpojumu - 1,5 latus," uzsvēra "Lattelekom".

Lai varētu saņemt rēķinu pa e-pastu, abonentam jebkurā "Lattelekom" Klientu apkalpošanas centrā ir jāaizpilda pieteikuma forma vai arī tā jāpasūta, piezvanot "Lattelekom" Klientu apkalpošanas dienestam pa bezmaksas tālruni 8008040.

Pieteikuma formā abonentam ir jānorāda e-pasta adrese, uz kuru viņš vēlas, lai rēķins tiktu nosūtīts. Par e-pasta adreses pareizību un drošību ir atbildīgs pats abonents. Klients var norādīt arī vēlamo rēķina saņemšanas formātu: web (rēķinu var aplūkot ar Internet pārlūkprogrammu) vai teksta (rēķinu var apstrādāt MS Excel vidē) formātu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!