SIA "Lattelekom" saviem abonentiem piedāvā jaunu pakalpojumu - saņemt telefona rēķinu pa e-pastu. Rēķinu pa e-pastu klients saņems ātrāk nekā pa pastu, kā arī varēs precizēt sev nepieciešamās informācijas saturu rēķinā.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma
"Pēc abonenta izvēles rēķins bez maksas var tikt nosūtīts pa pastu vai pa e-pastu. Ja klients vēlas saņemt rēķinu gan pa pastu, gan pa e-pastu, tad par vienu no rēķina saņemšanas veidiem ir jāmaksā kā par maksas pakalpojumu - 1,5 latus," uzsvēra "Lattelekom".

Lai varētu saņemt rēķinu pa e-pastu, abonentam jebkurā "Lattelekom" Klientu apkalpošanas centrā ir jāaizpilda pieteikuma forma vai arī tā jāpasūta, piezvanot "Lattelekom" Klientu apkalpošanas dienestam pa bezmaksas tālruni 8008040.

Pieteikuma formā abonentam ir jānorāda e-pasta adrese, uz kuru viņš vēlas, lai rēķins tiktu nosūtīts. Par e-pasta adreses pareizību un drošību ir atbildīgs pats abonents. Klients var norādīt arī vēlamo rēķina saņemšanas formātu: web (rēķinu var aplūkot ar Internet pārlūkprogrammu) vai teksta (rēķinu var apstrādāt MS Excel vidē) formātu.

Seko Delfi arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form