Foto: AFP/Scanpix
Uzņēmums "Latvijas Pasts" bojātā veidā saņēmis 63 pasta sūtījumu maisus no Lielbritānijas, kas piegādāti ar aviosatiksmi. Maisos ievietotie sūtījumi ir samirkuši, daļa no tiem mitruma dēļ izjukuši, tāpēc ne visiem sūtījumiem iespējams noteikt adresātu, portālu "Delfi" informēja uzņēmuma Ārējo komunikāciju vadītāja Gundega Vārpa.

Starptautiskajos tiesību aktos noteiktajā kārtībā "Latvijas Pasts" noformējis attiecīgu aktu, kas tiks iesniegts Lielbritānijas pasta operatoram "Royal Mail".

Patlaban sūtījumi tiek pārpakoti, lai tos varētu piegādāt identificējamajiem adresātiem – katrs bojātais sūtījums tiks marķēts ar norādi par saņemšanu bojātā veidā un informatīvu vēstuli no Latvijas Pasta.

Bojātie maisi saņemti ar avioreisiem 24. jūlija vakarā. Katrā no 63 maisiem ievietoti vairāki desmiti sūtījumu – visi sūtījumi ir samirkuši, un daļa no tiem mitruma rezultātā pat pilnībā izjukuši, neļaujot noteikt adresātu, kam sūtījums bijis paredzēts.

Klientiem, saņemot bojātos sūtījumus, ir tiesības no tiem atteikties un vērsties ar pretenziju pie izsūtītāja. Ja sūtījums tiek saņemts pasta nodaļā, atteikšanās no tā ar attiecīgu aktu jānoformē turpat uz vietas, bet, ja sūtījums ievietots klienta pastkastītē, – ņemot līdzi attiecīgo tam pievienoto vēstuli, aktu sastādīt jāatnāk uz nodaļu.

Ņemot vērā, ka atsevišķi sūtījumu saņēmēji bojātā iepakojuma dēļ nav nosakāmi, "Latvijas Pasts" aicina adresātus vērsties pie izsūtītāja, ja sūtījums no Lielbritānijas netiek saņemts mēneša laikā kopš tā izsūtīšanas dienas, kas bijusi 24. jūlijs.

Par visiem neskaidrajiem jautājumiem klienti aicināti sazināties ar "Latvijas Pasta" klientu servisu pa tālruni 67008001, 27008001 vai e-pasts: info@pasts.lv.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!