Foto: F64
Valsts AS "Latvijas pasts" bojātā veidā no Nīderlandes saņēmis gandrīz 80 avioceļā piegādātu pasta sūtījumu maisu, no kuriem daļai nav iespējams noteikt adresātus, informēja "Latvijas pasta" pārstāve Vineta Danielsone.

Uzņēmuma pārstāve skaidroja, ka katrā no gandrīz 80 maisiem, kas saņemti ar avioreisiem, ievietoti vairāki desmiti sūtījumu - lielākā daļa sūtījumu ir samirkuši, bet daļa no tiem mitruma rezultātā pilnībā izjukuši, neļaujot noteikt adresātu, kam sūtījums bijis paredzēts.

Danielsone norādīja, ka "Latvijas pasta" darbinieki pārpako bojātos sūtījumus, lai varētu nodrošināt piegādi tiem adresātiem, kam tas iespējams. Katrs šāds sūtījums tiek marķēts ar attiecīgu norādi par saņemšanu mitrā/bojātā veidā, kā arī tiks pievienota "Latvijas pasta" informatīvā vēstule. Lai izteiktu pretenzijas par sūtījuma nekvalitatīvu piegādi, saņēmējam par bojātā veidā saņemto sūtījumu jāinformē tā izsūtītājs, kam savukārt jāvēršas attiecīgi Nīderlandes pasta uzņēmumā. No savas puses "Latvijas pasts" jau ir informējis Nīderlandes pasta operatoru par konkrētajiem bojātā veidā saņemtajiem pasta sūtījumiem.

"Klientiem, kuri saņēmuši bojātus sūtījumus, ir tiesības no tiem atteikties un vērsties ar pretenziju pie izsūtītāja. Ja sūtījums tiek saņemts pasta nodaļā, atteikšanās ar īpašu aktu jānoformē uz vietas pasta nodaļā, bet, ja sūtījumu piegādā "Latvijas pasts" Eksprespasta kurjers, atteikšanās no tā ar attiecīgu aktu jānoformē, sūtījumu saņemot," skaidroja "Latvijas pasta" Kvalitātes vadības daļas vadītāja Linda Ševele.

Ņemot vērā, ka atsevišķi sūtījumu saņēmēji bojātā iepakojuma dēļ nav nosakāmi, "Latvijas pasts" aicina adresātus vērsties pie izsūtītāja, ja sūtījums no Nīderlandes nav saņemts mēneša laikā kopš tā izsūtīšanas dienas, kas bija 3.decembris.

Jautājumu un neskaidrību gadījumā klienti aicināti sazināties ar "Latvijas pasta" klientu centru speciālistiem pa telefona numuriem 67008001, 27008001 vai par e-pastu info@pasts.lv.

Kompānijā arī atzina, ka "Latvijas pasts" nereti mēdz saņemt sūtījumus no ārvalstīm bojātā veidā, taču tradicionāli tas notiek rudens un pavasara sezonā, savukārt tik liela apmēra sūtījumu saņemšana bojātā veidā ir retums.

"Latvijas pasts" nodrošina pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. "Latvijas pasts" ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!