Aviācijas nelaimes gadījumu un incidentu izmeklēšanas birojam būs jānoskaidro, kādi bijuši iemesli traucējumiem dzinēja darbībā. Kā norādīja Gorodcovs, lidmašīna tiks rūpīgi izpētīta un gadījumā, ja birojs avārijas iemeslus spēs noskaidrot pašu spēkiem, izmeklēšana aizņems vairākus mēnešus.
Ilgāks laiks būtu nepieciešams, ja avārijas iemeslu izmeklēšanā nāksies piesaistīt citus speciālistus.
Ceturtdienas rītā speciālisti ir pulcējušies uz sanāksmi, lai analizētu gan avārijas iemeslus un lidmašīnas pilota pieredzi, gan arī Ikšķiles lidlauka stāvokli.
Kā sacīja Gorodcovs, lidlauks atbilst starptautiskajām prasībām. Tomēr ap lidlauku notiek intensīva apbūve, kas mazina iespējas lidaparātiem nepieciešamības gadījumā veikt piespiedu nosēšanos.
Arī trešdienas avārijā pilots, konstatējot traucējumus dzinēja darbībā, būtu varējis veikt piespiedu nosēšanos, tomēr priekšā bijuši krūmi un upe, tāpēc, pēc Gorodcova teiktā, pilots pagriezis lidmašīnu atpakaļ uz lidlauka skrejceļu.
Jau ziņots, ka privātā lidmašīna avarēja 28.jūnija pēcpusdienā. Abi lidotāji - instruktors un māceklis - gāja bojā.
Lidmašīna nokritusi pļavā netālu no dzīvojamajām mājām. Pēc aculiecinieku stāstītā, lidmašīna nogāzusies uz labā spārna un gandrīz uzreiz aizdegusies.
Ikšķiles lidlauku apsaimnieko kompānija "Classic Air", kuras īpašnieks ir Voldemārs Upleja. Savukārt lidmašīna pieder "Aeronavigācijas servisa" (ANS) mācību centram.
Uzņēmumā komentārus par notikušo nevēlējās sniegt.