Gorbunovs uzsvēra, ka remontdarbu temps netiks samazināts, un izteica nožēlu, ka līdzekļu trūkuma dēļ nav iespējams līdz ar bedru remontu vienlaicīgi atjaunot arī ceļu segumu virsējo kārtu, kas būtiski samazinātu jaunu bedru veidošanos. Latvijas Autoceļu direkcijas (LAD) Ražošanas pārvaldes direktors Andris Lapsiņš atzīmēja, ka pilnībā bedres salabot tomēr neizdosies, jo pastāvīgi veidojas arvien jaunas.
Savukārt LAD ģenerāldirektors Olafs Kronlaks pavēstīja, ka šogad akcīzes nodokļa daļa Valsts autoceļu fondā pildās kā prognozēts, līdz ar to ir pieņemts lēmums autoceļu remontdarbiem izlietot līdz šim rezervētos līdzekļus - 2,28 miljonus latu valsts autoceļiem un 1,2 miljonus latu lauku autoceļiem.
Latvijas reģionu ceļu apsaimniekotāji apliecināja, ka ir gatavi apgūt papildu ienākošos līdzekļus ceļu remontdarbiem. Valsts a/s "Latgales ceļi" prezidents Juris Palkavnieks uzsvēra, ka pēdējo gadu laikā būtiski - līdz 44% no kopējā finansējuma - ir pieaugusi finansējuma daļa autoceļu bedru remontam un līdz ar to papildu finansējums tiltu, caurteku remontam, ceļazīmju uzstādīšanai u.c. ir ļoti nepieciešams.