Mediju uzraugs ar 11 600 eiro soda LTV par priekšvēlēšanu aģitācijas pārkāpumiem
Foto: F64

Par slēptas priekšvēlēšanu aģitācijas aizlieguma neievērošanu raidījumos "Personība.100g kultūras" un "1:1" sabiedriskajam medijam "Latvijas Televīzija" (LTV) uzlikts naudas sods – 11 600 eiro, portāls "Delfi" noskaidroja Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomē (NEPLP).

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

11. augustā NEPLP uzsāka divus administratīvā pārkāpuma procesus lietās par iespējamu Priekšvēlēšanu aģitācijas likuma 35. panta otrajā daļā paredzētā administratīvā pārkāpuma izdarīšanu LTV darbībā, iespējams, neievērojot Priekšvēlēšanu aģitācijas likuma 3. panta pirmo daļu, kur noteikts, ka "slēptā priekšvēlēšanu aģitācija ir aizliegta."

Pārkāpumi konstatēti LTV1 programmā, kur pieļauta tādu atkārtojuma raidījumu izplatīšana, kur saturs saistīts ar partiju "Apvienotais saraksts" un "Attīstībai/Par!" personām, norāda NEPLP.

Kā portālu "Delfi" informēja padomes pārstāvis Ivars Āboliņš, sods piemērots saistībā ar "Attīstībai/Par!" pārstāvja Anatolija Danilāna un "Apvienotā saraksta" pārstāvja Ulda Pīlēna viesošanos LTV raidījumos.

Izskatot lietas materiālus un uzklausot LTV pārstāvja paskaidrojumus, padome atzina pārkāpumus par būtiskiem un nolēma uzlikt naudas sodu – vienā gadījumā 7100 eiro, otrā gadījumā 4500 eiro.

Sabiedriskais medijs pagaidām plašākus komentārus par šo padomes lēmumu nesniedz. "LTV sniegs komentāru tikai pēc rūpīgas iepazīšanās ar NEPLP lēmumiem," portālam "Delfi" norāda medija pārstāve Anita Jansone.

Seko "Delfi" arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!

Tags

Saeimas vēlēšanas 2022 Attīstībai/Par! Latvijas Televīzija LTV NEPLP Priekšvēlēšanu aģitācija
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.
Lasi vēl
 

Comment Form