Čatā izskanējušais teksts, kurā tā sūtītājs aicinājis mainīties ar pornogrāfiskām bērnu fotogrāfijām, TV5 ēterā nonācis īslaicīgas SMS moderatora datora kļūdas rezultātā, sacīja TV5 pašreklāmas un sabiedrisko attiecību vadītāja Jana Semerikova.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma
"Tā bija tehniska kļūda, kuras rezultātā TV ekrānā bija lasāms īsziņas teksts, kam nebija jānonāk TV ekrānā," skaidroja Semerikova, informējot, ka pašlaik datora kļūda ir novērsta un turpmāk TV5 rūpīgi sekos tam, lai šāda situācija vairs neatkārtotos.

Kā sacīja Semerikova, kanāls TV5 vienmēr ir respektējis bērnu un jauniešu tiesības. "Ik gadus esam organizējuši labdarības akcijas, kurās slimiem bērniem saziedoti vairāk nekā 75 000 latu, esam nesavtīgi palīdzējuši bērnunamiem un daudzbērnu ģimenēm," stāstīja televīzijas pārstāve.

"Mūsuprāt, šajā gadījumā runāt par bērnu tiesību aizskaršanu ir nekorekti," minēja Semerikova.

Nacionālā radio un televīzijas padome (NRTP) nolēmusi lūgt policiju izmeklēt TV5 čatā izskanējušus aicinājumus, kuros to sūtītājs aicinājis mainīties ar pornogrāfiskām bērnu fotogrāfijām.

"Lai gan mēs gribētu rīkoties radikāli, piemēram, slēdzot televīzijas kanālu, likums mums neparedz tādas tiesības," skaidroja padomes locekle Ingrīda Brigita Stroda.

Viņa pastāstīja, ka pašlaik NRTP šī jautājuma risināšanā iesaistījusi arī juristus un sadarbojas ar Bērnu un ģimenes lietu ministriju. Lai noskaidrotu ar TV5 čatu saistītos apstākļus, NRTP sagatavojusi iesniegumu policijai.

Seko Delfi arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form