No 1.aprīļa vairs neiznāks SIA "Mediju nams" izdotie iknedēļas žurnāli "Saldā Dzīve" un "Rīgas Balss".
"Mediju nama" mārketinga projektu vadītāja Raita Celma informēja, ka uzņēmums sadarbībā ar starptautisku mediju ekspertu grupu no Lielbritānijas "iMedia" pieņēmis lēmumu vairāk līdzekļu novirzīt iepriekšējos gados izstrādātos interneta un digitālās vides projektos.

Kopā ar starptautiskajiem konsultantiem izdevniecība ir vienojusies par attīstības plānu, kurā vairs neietilps žurnālu "Saldā Dzīve" un "Rīgas Balss" izdošana.

Uzņēmuma attīstības plāns esot veidots atbilstoši tirgus situācijai un tehnoloģiju laikmetam un tas nostiprināšot uzņēmuma pozīcijas mediju tirgū ilgtermiņā.

"Investīcijām paredzētos resursus koncentrēsim mūsu jauno produktu attīstībā, un esam pārliecināti, ka biznesa atdeve būs proporcionāla minēto projektu izmaksām. Esam veikuši noteiktas iestrādnes, kas prasa tālāku virzību un inovācijas," skaidro "Mediju nama" valdes priekšsēdētājs Armands Puče.

"Mediju nams" ir viens no lielākajiem preses izdevējiem Latvijā, kas izdod laikrakstus "Neatkarīgā Rīta Avīze" un "TV Atpūta" un žurnālus "Rīgas Balss", "Saldā Dzīve", "Vakara Ziņas", "Patiesie Stāsti", "Māja" un "Sporta Avīze".

Jau ziņots, ka "Latvijas Kuģniecība" pagājušā gada nogalē ieguva kontroli poligrāfijas uzņēmumā AS "Preses nams" - 95,4%, un izdevniecībā SIA "Mediju nams" - 95,63%. "Preses namam" pieder vairāki vērtīgi nekustamie īpašumi, un tas bijis būtisks LK kā pircēja interešu objekts. Savukārt lielu daļu poligrāfijas uzņēmuma biznesa vērtības veido pasūtījumi no izdevniecības "Mediju nams", tāpēc šo ieguldījumu uzņēmējdarbība faktiski nav atdalāma.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!