Pabeigta jaunā Slāvu dzelzceļa pārvada vienas puses metāla laiduma konstrukcijas uzbīdīšana, portālu „Delfi” informēja Rīgas domes Satiksmes departamentā.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma
Laiduma konstrukcijas kopējais svars ir sasniedzis 900 tonnas, savukārt garums – 197 metrus.

SIA „Tilts” iecirkņa priekšnieks Artjoms Gridņevs norādījis, ka pārvada būvniecības darbi rit saskaņā ar grafiku. Šobrīd metāla konstrukcija atrodas uz pagaidu balstiem, kas ir izveidoti uz katra pārvada dzelzsbetona balsta. Līdz ar to nākamais dzelzceļa pārvada paplašināšanas darbu posms ir laiduma konstrukcijas pacelšana un nolaišana uz patstāvīgiem balstiem. Pēc tam uz pārvada konstrukcijas tiks izveidota brauktuve ar četrām braukšanas joslām, kā arī gājēju un riteņbraucēju satiksmi varētu organizēt pa jauno pārvada daļu.

Kopumā Slāvu dzelzceļa pārvada paplašināšanas darbi ir veikti Slāvu maģistrālā transporta mezgla būvniecības ietvaros. Būvdarbu laikā būs uzbūvēts jauns pārvads ar četrām braukšanas joslām blakus esošajam Slāvu dzelzceļa pārvadam.

Savukārt, kad paplašināšanas darbi būs beigti, pašreizējo pārvadu demontēs, lai tā vietā varētu sākt otra jauna pārvada būvniecību ar četrām braukšanas joslām. Tādējādi pēc pārbūves Slāvu dzelzceļa pārvads būs ar astoņām braukšanas joslām, tas ir, vairāk nekā divas reizes platāks nekā šobrīd.

Tāpat Slāvu maģistrālā transporta mezgla būvniecības ietvaros izbūvēs arī trīs līmeņu satiksmes mezglu pašreizējā Slāvu rotācijas apļa vietā.

Pavisam Slāvu maģistrālā transporta mezgla būvniecību paredzēts beigt 2011. gadā. Tas savienos Dienvidu tiltu ar Austrumu maģistrāli un uzņems galvenās tranzīta plūsmas. Domāts, ka tādā veidā būs atslogots Rīgas centrs.

Seko Delfi arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form