Zivju un jūras produktu mārketinga komunikāciju programmu izstrādās un Latvijā realizēs SIA "Image Gallery", kas par šo pakalpojumu saņems 78 845 latus, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības biroja interneta mājaslapā.
Mārketinga komunikācijas programmas mērķis ir informēt Latvijas iedzīvotājus par zivju un jūras produktu uzturvērtību, kā arī mudināt cilvēkus biežāk uzturā lietot šos produktus.

Latvijas Valsts Agrārās ekonomikas institūta iepriekš izsludinātajā konkursā par programmas izstrādi un īstenošanu saņemts viens piedāvājums.

Programma jāizstrādā un Latvijā jārealizē gada laikā - no 2007.gada 1.jūnija līdz 2008.gada 31.maijam.

Konkursā bija divas daļas - radošā un mediju piedāvājuma daļa.

Lauksaimniecības tirgus veicināšanas centra direktore Ingūna Gulbe sacīja, ka patlaban vēl nav zināms, vai šī programma Latvijā tiks realizēta.

Tā kā programmas ieviešanai plānots piesaistīt Eiropas Savienības atbalstu, programma būs jāiesniedz Lauku atbalsta dienestā (LAD), kuram tā jānodod Eiropas Komisijai (EK).

Pēc Gulbes teiktā, patlaban ir zināms programmas realizētājs, taču vēl jāizpilda vairāki priekšdarbi. Tuvākajā laikā plānots programmu iesniegt LAD. Tā Latvijā tiks ieviesta tikai tādā gadījumā, ja tiks saņemts EK akcepts.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!