Partijas priekšvēlēšanu aģitācijai iztērējušas 2,7 miljonus eiro; lielākie tērētāji nemainās
Foto: Pixabay

Kopš priekšvēlēšanu aģitācijas perioda sākuma politiskie spēki deklarējuši aģitācijas izdevumus 2,7 miljonu eiro apmērā. Vislielākie izdevumi aizvien bijuši "Apvienotajam sarakstam", "Nacionālajai apvienībai" un "Attīstībai/Par", liecina Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) apkopotā informācija.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

"Apvienotais saraksts" deklarējis 450 395,62 eiro tēriņus, Nacionālā apvienība "Visu Latvijai"/Tēvzemei un brīvībai – LNNK" – 377 469,41 eiro, savukārt "Attīstībai/Par" – 333 985,21 eiro.

Katrs no 19 vēlēšanās pieteiktajiem deputātu kandidātu sarakstiem limitētajiem aģitācijas izdevumiem drīkst izlietot ne vairāk kā 708 053,30 eiro.

Latvijā priekšvēlēšanu aģitācijas periods sākās 4. jūnijā.

Priekšvēlēšanu aģitācijas periodā katram politiskajam spēkam noteikts finanšu līdzekļu limits, cik tas drīkst izlietot politiskās reklāmas izvietošanai, labdarībai, sponsorēšanai, pabalstiem un dāvinājumiem. Izdevumu limiti neattiecas uz izdevumiem par reklāmas izgatavošanu vai kampaņas plānošanu. Priekšvēlēšanu aģitācijas izdevumos iekļaujami gan partijas kopējie, gan deputātu kandidātu individuālie izdevumi.

Vienlaikus KNAB atgādina, ka priekšvēlēšanu aģitācijas periodā reklāmas pakalpojumu sniedzējiem un aģitācijas veicējiem ir obligāts pienākums par visiem noslēgtajiem reklāmas līgumiem informēt KNAB. Informācija par katrām noslēgtajām līgumsaistībām jāiesniedz KNAB triju dienu laikā pēc to noslēgšanas.

Seko "Delfi" arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!

Tags

KNAB Korupcija Priekšvēlēšanu aģitācija
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.
Lasi vēl
 

Comment Form