Latvijas Reklāmas asociācija (LRA) veikusi reklāmas nozares uzņēmumu reputācijas pētījums, kurā aģentūru klienti izvērtējuši to stiprās un vājās puses. Tāpat LRA uzdevumā auditorkompānija "KPMG" izveidojusi 2006.gada radošo aģentūru topu pēc uzņēmumu apgrozījuma, portālu "Delfi" informēja LRA.
Savukārt "KPMG" apkopojumā par pēc apgrozījuma lielākajām radošajām aģentūrām 2006.gadā uzvarējusi kompānija SIA "Lowe Age" ar 5 360 005 latu apgrozījumu, otrajā vietā atstājot SIA "Metro Leo Burnett" ( 4 892 880 latu), trešajā - SIA "McCann- Erickson Riga" (4 774 110 latu), ceturtajā - SIA "Baltic FCB" ( 4 459 058 latu) un piektajā - SIA "Taivas", kurā apvienojušās "Bates / Red Cell' un "Creative Laborotory" (4 457 087 latu).