Latvijas Reklāmas asociācija (LRA) veikusi reklāmas nozares uzņēmumu reputācijas pētījums, kurā aģentūru klienti izvērtējuši to stiprās un vājās puses. Tāpat LRA uzdevumā auditorkompānija "KPMG" izveidojusi 2006.gada radošo aģentūru topu pēc uzņēmumu apgrozījuma, portālu "Delfi" informēja LRA.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma
Kopumā pētījumā piedalījušies 27 reklāmas nozares uzņēmumi, no kuriemm 14 ir radošās, bet 13 mediju aģentūras. Radošajām aģentūrām visaugstākais reputācijas reitings ir piecām aģentūrām (sarindotas alfabēta secībā) "DDB Latvija", "Domino", "Leo Burnett Rīga", "McCann -Erickson Rīga" un "Saatchi&Saatchi". Savukārt mediju aģentūru reputācijas reitinga augstākos rādītājus uzrādījušās aģentūras (sarindotas alfabētiskā secībā) "Carat", "Media House", "Mediapool", OMD un "Universal McCann".

Savukārt "KPMG" apkopojumā par pēc apgrozījuma lielākajām radošajām aģentūrām 2006.gadā uzvarējusi kompānija SIA "Lowe Age" ar 5 360 005 latu apgrozījumu, otrajā vietā atstājot SIA "Metro Leo Burnett" ( 4 892 880 latu), trešajā - SIA "McCann- Erickson Riga" (4 774 110 latu), ceturtajā - SIA "Baltic FCB" ( 4 459 058 latu) un piektajā - SIA "Taivas", kurā apvienojušās "Bates / Red Cell' un "Creative Laborotory" (4 457 087 latu).

Seko Delfi arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form