Foto: LETA
Zem topošā pārvada Rīgā, Ieriķu ielā pavisam neilgā laikā pabraukušas zem un iesprūdušas divas smagās automašīnas. Rīgas domē portālam "Delfi" skaidro, ka pēc darbu pabeigšanas augstuma gabarīts zem pārvada gan būs krietni lielāks.

Plānots, ka pēc darbu pabeigšanas pārvada augstuma faktiskais gabarīts būs 5,1 metri. Patlaban, kamēr notiek darbi, tas ir samazināts līdz 3,2 metriem.

Kā norāda Satiksmes departamenta, šobrīd augstuma gabarīts ir samazināts, jo ir izvietotas turas un veidņi, kuri nepieciešami, lai izbūvētu laiduma konstrukciju. Tāpat tiek atzīmēts, ka šajā zonā darbus ir plānots pabeigt decembra vidū.

Jau ziņots, ka 2021. gada vidū uzsākti pirmie sagatavošanās darbi Austrumu maģistrāles 1. kārtas būvniecībai posmā no Ieriķu ielas līdz Vietalvas ielai. Austrumu maģistrāles trūkstošā posma būvniecība ir viens no pēdējo gadu vērienīgākajiem satiksmes infrastruktūras projektiem Rīgā, kura kopējās izmaksas ir 37,8 miljoni eiro.

Projektā cita starpā plānots izbūvēt vienotu pārvadu pār Ieriķu un Dzelzavas ielu 605 metru garumā, pārbūvēt objektam piegulošās ielu brauktuves, kā arī izveidot vienlīmeņa ielu un divlīmeņu satiksmes mezglus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!