Pērn visvairāk lietotāji sūdzējušies par "Lattelecom", iesniedzot 27 sūdzības, "Tele2" -17 sūdzības, ''Unisat"- sešas sūdzības, "DT Komunikācijas"- piecas sūdzības. Četras sūdzības tika iesniegtas par nekvalitatīviem pakalpojumiem, ko sniedza "Latvijas Mobilais telefons", "Baltkom TV" un "Bite Latvija".
Pagājušajā gadā ievērojami pieaudzis ar pakalpojumu kvalitāti saistītu sūdzību skaits - 2006.gadā saņemta 21 šāda pretenzija, bet pērn jau 60 jeb gandrīz trīs reizes vairāk.
22,5% sūdzību pērn bija saistītas ar rēķiniem, tarifu piemērošanu un parāda piedziņu, 5,9% - ar līgumiem, bet 2,9% - ar pakalpojumu nesniegšanu.
Pagājušajā gadā telekomunikāciju pakalpojumu lietotāji visvairāk bijuši neapmierināti ar interneta pakalpojumu sniedzējiem, iesniedzot 34 sūdzības par šo jomu, veidojot 33,3% no visām pretenzijām par elektronisko sakaru pakalpojumiem. Gan sūdzību īpatsvars, gan arī skaits par šīs jomas uzņēmumiem pagājušajā gadā pieaudzis - no 21,83% jeb 31 pretenzija 2006. gadā.
Lietotāji 2007. gadā deviņas reizes sūdzējušies arī par televīzijas pakalpojumu sniedzējiem.
20 sūdzības jeb 19,6% no kopskaita bija saistītas ar balss sakaru pakalpojumiem fiksētajos tīklos, bet 14 sūdzības jeb 13,7% - ar balss sakaru pakalpojumiem mobilajos tīklos.