Pērn Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija (SPRK) saņēmusi 102 sūdzības par elektronisko pakalpojumu sniedzējiem, liecina vienotā regulatora pārskats par elektronisko sakaru pakalpojumu lietotāju sūdzībām 2007. gadā.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma
48 sūdzības atzītas par pamatotām, 32 - par nepamatotām, bet par regulatora kompetencei neatbilstošām atzītas 22 sūdzības.

Pērn visvairāk lietotāji sūdzējušies par "Lattelecom", iesniedzot 27 sūdzības, "Tele2" -17 sūdzības, ''Unisat"- sešas sūdzības, "DT Komunikācijas"- piecas sūdzības. Četras sūdzības tika iesniegtas par nekvalitatīviem pakalpojumiem, ko sniedza "Latvijas Mobilais telefons", "Baltkom TV" un "Bite Latvija".

Pagājušajā gadā ievērojami pieaudzis ar pakalpojumu kvalitāti saistītu sūdzību skaits - 2006.gadā saņemta 21 šāda pretenzija, bet pērn jau 60 jeb gandrīz trīs reizes vairāk.

22,5% sūdzību pērn bija saistītas ar rēķiniem, tarifu piemērošanu un parāda piedziņu, 5,9% - ar līgumiem, bet 2,9% - ar pakalpojumu nesniegšanu.

Pagājušajā gadā telekomunikāciju pakalpojumu lietotāji visvairāk bijuši neapmierināti ar interneta pakalpojumu sniedzējiem, iesniedzot 34 sūdzības par šo jomu, veidojot 33,3% no visām pretenzijām par elektronisko sakaru pakalpojumiem. Gan sūdzību īpatsvars, gan arī skaits par šīs jomas uzņēmumiem pagājušajā gadā pieaudzis - no 21,83% jeb 31 pretenzija 2006. gadā.

Lietotāji 2007. gadā deviņas reizes sūdzējušies arī par televīzijas pakalpojumu sniedzējiem.

20 sūdzības jeb 19,6% no kopskaita bija saistītas ar balss sakaru pakalpojumiem fiksētajos tīklos, bet 14 sūdzības jeb 13,7% - ar balss sakaru pakalpojumiem mobilajos tīklos.

Seko Delfi arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form