Saskaņā ar līgumu starp Satiksmes departamentu un pilsētas ielu un tiltu uzturētājiem SIA “Rīgas tilti” un a/s “Ceļu pārvalde” ielas maršrutos jāsāk kaisīt līdz ar snigšanas sākumu vai apledojuma veidošanos. Rajona nozīmes ielas saskaņā ar priekšpilsētu un rajonu izpilddirekciju līgumiem uzturēšanu veic a/s Rīgas tilti”, SIA “Ceļu pārvalde”, SIA “Ziemeļceļš” un ISA “SL Serviss”.
„Rīgas maģistrālo ielu un tiltu ziemas mehanizētās uzturēšanas darbu komplekss un galvaspilsētas specifika prasa nodrošināt maģistrālo ielu brauktuvju mehanizētas uzturēšanas darbu izpildi jebkurā diennakts laikā. Šim nolūkam galvenās tehnikas darbs tiek organizēts diennakts dežūrrežīmā,” pastāstīja Pilsums.
Maģistrālo ielu un ielu ar sabiedriskā transporta satiksmi ziemas mehanizētās uzturēšanas darbu komplekss tiek veikts ar šādu tehnikas daudzumu: speciālās ceļu mašīnas (samitrinātās sāls tehnoloģija) – 14 mašīnas, specializētās ceļu mašīnas (smilts – sāls tehnoloģija) – 9 mašīnas, autogreideri – 6 vienības, traktorbirstes – 8 vienības, sniega iekrāvēji – 3 vienības. Tiltu mehanizētās uzturēšanas darbus nodrošina: specializētās ceļu mašīnas (samitrinātās sāls tehnoloģija – 7 mašīnas, autogreideri – 2 vienības, traktorbirstes – 2 vienības, sniega iekrāvēji – 2 vienības, šnekrotora tipa sniega tīrītājs – 1 vienība. Rajona nozīmes ielu uzturēšanu nodrošina 12 specializētās ceļu mašīnas un 6 autogreideri. Plānotais finansējums pilsētas ielu mehanizētai uzturēšanai 2004.-2005. gada ziemas sezonā ir 1,9 miljoni latu.