Pasažieru prāmja līniju no Rīgas uz Stokholmu plānots atvērt nākamā gada marta beigās, pirms pasaules hokeja čempionāta sākšanās, lai Latvijas fani vieglāk varētu nokļūt Zviedrijā.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma
SIA "Rīgas kuģniecības kompānija" direktors Miks Ekbaums norādīja, ka šāda ir firmas iecere, bet vēl gan neesot pilnībā skaidrs, vai to izdosies realizēt.

Piecas Latvijas firmas un Zviedrijas kompānija "Baltic Ferry Line AB" gatavojas reģistrēt kuģu operatoru "Rīgas jūras līnijas", kas jau 2002.gada pavasarī varētu atjaunot prāmju satiksmi ar Stokholmu.

"Rīgas kuģniecības kompānija" būs atbildīga par kuģa darbības nodrošināšanu. Projektā iesaistītas arī SIA "Fre.E.U.Ltd.", kas nodarbojas ar beznodokļu veikalu veidošanu, spēļu biznesa kompānija SIA "Furors", SIA "Balteks", kurai pieder muitas noliktavas Rīgā, "Baltic Ferry Line AB", kā arī Moldovas Tirdzniecības pārstāvniecība Latvijā. Projektu atbalstījušas arī "Rietumu banka", apdrošināšanas kompānija "Balva" un viesnīca "Radisson SAS Daugava".

Lai gan akciju sadalījums jaunajā uzņēmumā vēl nav skaidrs, Zviedrijas kompānijai "Rīgas jūras līniju" akcijas nepiederēšot. Rīgas domei piedāvāts projektā iesaistīties, iegādājoties 20% akciju, informēja Ekbaums.

Ekbaums atzina, ka prāmja līnijas atvēršana uz Stokholmu ir ļoti politizēta, tomēr "Rīgas kuģniecības kompānija" līniju plāno atvērt, jo projektā saskata ekonomisku izdevīgumu.

Iespējams, uz Stokholmu kursēs prāmis "Georg Ots", kuram pēc pārpirkšanas varētu tikt mainīts nosaukums. Šis prāmis spēj uzņemt līdz 1000 pasažieriem, 30 treileriem un 120 vieglajām automašīnām. Tiek prognozēts, ka pirmajā gadā varētu tikt aizpildīts ap 50% pasažieru vietu, otrajā gadā - 57%, bet trešajā gadā 65%. Savukārt kravu apjoms varētu palielināties no 70% pirmajā gadā līdz 80% - trešajā gadā.

Seko Delfi arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form