Trīs Rīgas domē opozīcijā esošās frakcijas - "Latvijas Ceļš" (LC), Tautas partija un "tēvzemieši" - otrdien Rīgas mēram Gundaram Bojāram pieprasījušas izskaidrot izskanējušo informāciju par mēra parakstīto līgumu ar ārzonā reģistrēto reklāmas aģentūru "Baltic Outdoor Company".
LC frakcijas vadītāja Aija Poča žurnālistiem stāstīja, ka tiek pieprasīta informācija par līguma izdevīgumu domei, tāpēc pieprasīta arī līguma kopija. Tāpat opozīcija vēlas noskaidrot, vai bijis konkurss. Savukārt Rīgas mērs opozīcijas pieprasījumu nodēvēja par "muļķīgu".

"Žēl, ka pieredzējuši kolēģi te pilnīgi neorientējas," norādot uz deputātu iesniegto pieprasījumu, sacīja Bojārs. Viņš pauda, ka katra reklāmas izvietošanas vieta ir jāsaskaņo un 250 stendu saskaņošana uzņēmumam "Baltic Outdoor Company" aizņems vismaz pusotru gadu.

Bojārs šāda līguma noslēgšanu salīdzināja ar informācijas pieņemšanu zināšanai, jo par konkrētas reklāmas izvietošanu konkrētās vietās būs jālemj pilsētas galvenajam māksliniekam. Viņš arī norādīja, ka šādos gadījumos konkursi netiek rīkoti, tomēr domei tas nav neizdevīgi, jo tā saņem reklāmas nodevu.

Jau vēstīts par laikraksta "Diena" otrdien ziņoto, ka, tuvojoties Saeimas vēlēšanām, Rīgā pie iespējas izvietot un apsaimniekot 250 reklāmas stendu uz 15 gadiem bez konkursa tikusi firma "Baltic Outdoor Company" - nepilnu gadu vecs uzņēmums, kura īpašnieki ir ārzonā reģistrētas firmas un kura pārstāvji sakās par šo darījumu neko daudz nezinām. Kādas vides reklāmas firmas pārstāvis "Dienai" norādījis, ka 250 trīsplakņu stendi to īpašniekiem augošajā vides reklāmas tirgū ļautu cerēt uz vairāk nekā miljonu ASV dolāru gadā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!