"Tas nozīmē, ka aktīvāks mediju informācijas patērētājs redzēja līdz pat 400 politiskajām reklāmām priekšvēlēšanu laikā, taču mazāk aktīvs televīzijas vērotājs vai preses lasītājs redzēja tikai dažas politiskās reklāmas. Līdz ar to vidēji viens Latvijas iedzīvotājs dažas dienas pirms vēlēšanām tika iepazīstināts ar 200 politiskajām reklāmām," skaidroja Ulsts.
Kā liecina "BMF Gallup media" veiktais pētījums, televīzijā pārraidīto politisko reklāmu kopgarums līdz septembra vidum sasniedza 33 stundas mēnesī, kur līderis bija Tautas partija (TP) ar 741 televīzijā pārraidīto reklāmas minūti. Politisko organizāciju apvienība "Par cilvēka tiesībām vienotā Latvijā" televīzijas reklāmās kopumā reklamējās 305 minūtes, Latvijas Sociāldemokrātiskā strādnieku partija - 304 minūtes.
Savukārt presē vislielāko reklāmas laukumu pirms vēlēšanām pirka savienība "Latvijas ceļš", kopumā reklamējoties 35 000 kvadrātcentimetru jeb 35 kvadrātmetru lielā laukumā. Otrajā vietā šajā kategorijā ierindojās TP ar 32 000 kvadrātcentimetru jeb 32 kvadrātmetru reklāmas laukumu, bet Latvijas Pirmā partija presē reklamējās uz 26 000 kvadrātcentimetriem jeb 26 kvadrātmetriem.
Kā LETA jau ziņoja, septembrī televīzijā, radio, nacionālajos un reģionālajos laikrakstos izvietotajai politiskajai reklāmai partijas kopā iztērējušas 2 557 372 latus.
Savukārt līdz vēlēšanām politiskās partijas reklāmām kopumā iztērēja 3 348 315 latus.