Kultūras projekta “Māja” koncepciju “Runājošie akmeņi” par 105 116 latiem izstrādās un tās māksliniecisko autoruzraudzību veiks reklāmas dizaina studija SIA “Zoom”, liecina Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) interneta mājas lapā publicētais paziņojums par lēmuma pieņemšanu.
IUB dati liecina, ka Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) uzticējusi “Zoom” izstrādāt “Runājošo akmeņu” kopējo scenāriju un prezentāciju, kā arī deviņus atsevišķus scenārijus šajā koncepcijā paredzētajām videofilmām - projekcijām un izgatavot šīs videofilmas - projekcijas.

Tāpat “Zoom” veiks projekta “Runājošie akmeņi” kopējo māksliniecisko autoruzraudzību, liecina IUB dati.

Projekta “Māja” realizācijai valsts budžetā atvēlēti 485 000 latu, no tiem 35 000 latu paredzēti iemaksām kopējā festivāla publicitātes fondā 2004.gadā, bet 450 000 latu - projekta realizācijai 2005.gadā.

Projekts “Māja” ir festivāla “Pārsteidzošā Latvija” centrālais notikums. Paredzētais festivāla norises laiks ir no 2005.gada 20.oktobra līdz 10.decembrim. Tā laikā projektu “Māja” demonstrēs četru Francijas pilsētu galvenajos laukumos - vispirms Parīzē, pēc tam Strasbūrā, Bordo un Lionā.

Festivālā uzdevums ir veidot priekšstatu par Latviju kā mūsdienīgu un tradīcijām bagātu Eiropas valsti.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!