No nākamā gada Rīgas sabiedriskā transporta maršrutos varētu pārstāt kursēt vecie "Ikarus" autobusi, ceturtdien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes departamenta Sabiedriskā transporta vienības direktore Rudīte Reveliņa.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma
Kā informēja Reveliņa, šogad SIA "Rīgas satiksme" saņēmusi 150 jaunus autobusus, arī 33 midibusus. Ceļā uz Rīgu ir vairāki jaunie "Solaris" un "Mercedes Benz" autobusi, tomēr plānots, ka nākamgad izdosies nomainīt vecos "Ikarus" autobusus visos maršrutos.

Saņemti arī pirmie astoņi jaunie trīsasu trolejbusi ar zemo grīdu. Divi no tiem jau veikuši nepieciešamos izmēģinājuma braucienus. Plānots, ka tie varētu sākt pārvadāt pasažierus pilsētā vēl šajā gadā. Paredzēts, ka visi jaunie trolejbusi kursēs 22.maršrutā, stāstīja Reveliņa.

Līdz 2007.gadam plānots saņemt 92 šādus trolejbusus. 2005.gadā no tiem tiks piegādāti 40. Par trolejbusu piegādi veikts avansa maksājums - 1,3 miljoni latu, pastāstīja Reveliņa.

Kā informēja Satiksmes departamenta pārstāve, šogad noslēgti vairāki ilgtermiņa līgumi ar privātajām maršruta taksometru kompānijām par pasažieru pārvadāšanu 45 maršrutos. Patlaban pasažieru pārvadājumus ar maršruta taksometriem nodrošina astoņas firmas.

Šogad ar globālās pozicionēšanas sistēmas (GPS) iekārtām aprīkoti 120 autobusi, kas izmaksājis 180 000 latu.

Tiek plānots, ka šogad sabiedriskajā transportā pārvadāto pasažieru skaits sasniegs apmēram 267 miljonus, kas būs par 5% vairāk nekā pērn.

Kā pastāstīja Reveliņa, nākamgad plānots uzsākt 6.maršruta tramvaja sliežu ceļa un elektroapgādes sistēmas sagatavošanu zemās grīdas ātrgaitas tramvaja izmantošanai. Tas izmaksās apmēram 600 000 latu. Kā prognozēja Reveliņa, jaunos zemās grīdas tramvaju vagonus, visticamāk, ražos Rīgā.

SIA "Rīgas satiksme" nākamajā gadā plāno arī turpināt centrālās ēkas rekonstrukciju Vestienas ielā un izbūvēt autobusu virsbūvju un krāsošanas cehu Kleistu ielā.

Seko Delfi arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form