SIA "Pilsētas ganības" gan vēlas jaunbūvējamās Sporta ielas un Ganību dambja krustojumā būvēt multifunkcionālu kompleksu, taču pašvaldība varētu to atļaut tikai ar nosacījumu, ka uzņēmums būvē arī pasažieru staciju. Turklāt minētajā teritorijā jau ir dzelzceļa sliedes. Tiesa, tās šobrīd atrodas privātīpašumā, taču pilsētas pašvaldība varētu sākt pārrunas par to atpirkšanu, kas būtu vienīgas Rīgas domes ieguldījums projektā, "Dienas biznesam" pavēstījis Strancis. Cik atpirkšana varētu izmaksāt, Strancis nav norādījis.
Jaunā dzelzceļa stacija būtu daļēja alternatīva pašreizējai Centrālajai stacijai, jo arī tā atrastos tuvu pilsētas centram, attīstītā rajonā un no tās, izbraucot cauri Centrālajai stacijai, varēs nokļūt uz citām Latvijas pilsētām, laikrakstam pastāstījis PAD direktors Pēteris Strancis. Nākotnē to varētu papildināt arī autoosta un "park&ride" autostāvvieta.
SIA "Pilsētas ganības" valdes priekšsēdētājs Rihards Linde laikrakstam apstiprinājis, ka sabiedrība ir gatava būvēt gan dzelzceļa staciju, gan autoostu, ja vien pašvaldība ļaus ap tām izvietot veikalus un birojus.
Oficiāli Rīgas dome vēl nav saskaņojusi šādu projektu ar "Latvijas Dzelzceļš" (LDz), tomēr LDz šādu ieceri kopumā atbalstu. Projekts vēl nav skatīts ne Satiksmes ministrijas un Rīgas domes izveidotās darba grupas satiksmes problēmu mazināšanai un jaunu satiksmes infrastruktūras objektu attīstīšanai sēdē, vēsta laikraksts.
Projekts varētu tikt īstenots triju gadu laikā, taču pagaidām nav skaidrs, kad tas tiks uzsākts. "Pilsētas ganības" ir iesniedzis projekta ieceri un līdz nākamā gada beigām cer pabeigt objekta projektēšanu. Līdz ar to būvniecība varētu sākties ne agrāk, kā 2009. gadā, secina "Dienas bizness".