'Riga.lv' nesaskata pārkāpumu iepirkumā, kurā uzvarējis domes deputāta bijušās sievas uzņēmums
Foto: Panther Media

Rīgas domes nodibinājums "Riga.lv", izvērtējot iepirkumu konkursu par pašvaldības informācijas izvietošanu Latvijas drukātajos periodiskajos izdevumos, neņem vērā kandidātu radniecību vai pazīšanos, komentējot konkursa par Rīgas pašvaldības informācijas izvietošanu Latvijas drukātajos periodiskajos izdevumos rezultātus, sacīja Rīgas domes pārstāve Laila Ivāna.

Nodibinājums "Riga.lv" pauž, ka pastāvošās likumdošanas ietvarā nesaskata tiesisku pamatu izvērtēt konkursa pretendentus, balstoties uz to kapitāldaļu turētāju radniecības, pazīšanās vai citiem likumā neparedzētiem kritērijiem, turklāt "tādējādi tērējot nodokļu maksātāju naudu aktivitātēm, kas nav raksturīgas pašvaldībām".

Nodibinājums "Riga.lv" arī norāda, ka pašvaldības iepirkumam par pašvaldības informācijas izvietošanu Latvijas drukātajos periodiskajos izdevumos izvirzīti divi būtiskākie kritēriji – sasniedzamā auditorijas daļa un cena –, kas nekādā veidā neierobežo pretendentu loku. Visi iepirkumi notika saskaņā ar likumu, turklāt netika saņemtas pretendentu sūdzības vai iebildumi.

Savukārt Rīgas domes priekšsēdētājs Nils Ušakovs (S) atteicās sniegt komentārus par to, ka pašvaldības iepirkumu konkursā par Rīgas pašvaldības informācijas izvietošanu Latvijas drukātajos periodiskajos izdevumos arī šogad ir uzvarējis Rīgas domes deputāta Andreja Kozlova (S) bijušās sievas Janīnas Tolkunovas uzņēmums "Mediaservice".

Nodibinājuma "Riga.lv" mērķis ir sniegt informāciju par Rīgas pilsētas pašvaldību portālā "Riga.lv", savukārt, lai sasniegtu auditoriju, kas ir gados vecāka un, iespējams, nelieto internetā pieejamos resursus, tiekot sniegta informācija ar publikācijām preses izdevumos.

Jau ziņots, ka konkursā par Rīgas pašvaldības informācijas izvietošanu Latvijas drukātajos periodiskajos izdevumos uzvarēja vienīgais pretendents "Mediaservice", kas piedāvāja līgumcenu 329 209 eiro.

Arī pērn oktobrī Rīgas domes konkursā par pašvaldības informācijas izvietošanu vairākos laikrakstos un televīzijas programmās uzvarēja "Mediaservice" – tolaik dome plānoja atvēlēt 726 000 eiro, lai trīs gadu laikā izvietotu informāciju par pašvaldības aktualitātēm vairākos laikrakstos un televīzijas programmās.

Kā liecina "Firmas.lv" informācija, arī "Mediaservice" apgrozījums 2015. gadā bija 726 588 eiro.

Uzņēmums "Mediaservice" dibināts 2010. gada sākumā, īsi pēc tam, kad Kozlovs kļuva par Rīgas domes deputātu. Kopš tā laika "Mediaservice" regulāri uzvarējis dažādu RD kapitālsabiedrību iepirkumos par publicitātes nodrošināšanu. Uzņēmuma vienīgā īpašniece ir Tolkunova.

"Mediaservice" regulāri uzvar arī pašvaldības uzņēmuma "Rīgas Centrāltirgus" un citos Rīgas domes konkursos par publicitātes nodrošināšanu, tostarp šā gada maijā par Rīgas Centrāltirgus reklāmas un informatīvās publicitātes nodrošināšanu medijos, kam tika atvēlēti 50 000 eiro, kā arī pērn jūlijā konkursā par Rīgas 1. slimnīcas publicitātes un reklāmas nodrošināšanu, kam bija plānots atvēlēt 24 441 eiro.

Source

LETA

Tags

Nils Ušakovs Rīgas 1. slimnīca Rīgas Centrāltirgus Rīgas dome
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Comment Form