Neskatoties uz zviedru puses skeptisko nostāju par prāmju līnijas atjaunošanas iespējamību starp Rīgu un Stokholmu, Rīgas mērs apliecināja, ka pašlaik ir vismaz pieci nopietni projekti prāmja līnijas atklāšanai minētajā maršrutā. Pēc Bojāra teiktā, esošie projekti neprasa Rīgas domes ieguldījumus, bet runa varētu būt par īpašiem tarifiem pasažieru ostas izmantošanā.
"Tad, kad būs skaidrs, ka kāds projekts īstenosies, sekos Rīgas domes investīcijas pasažieru ostas rekonstrukcijai," teica mērs. Viņš arī norādīja, ka vēlas, lai darbu minētajā līnijā sāktu pastāvīgs prāmis, nevis īslaicīgs. Bojārs arī apliecināja, ka esošie piedāvājumi ir no Grieķijas un Igaunijas. Igaunijas kompānijas "Tallink" piedāvājuma apspriešanai pašlaik tiek saskaņots tikšanās laiks, bet tas varētu notikt jau šonedēļ. Uz jautājumu, kad konkrēti mērs gatavojas realizēt savu solījumu par prāmju satiksmes starp Rīgu un Stokholmu atjaunošanu, mērs sacīja, ka "četri gadi vēl priekšā".
Ne Zviedrijas oficiālās iestādes, ne arī šīs valsts uzņēmēji šobrīd nevēlas sadarboties ar Rīgu, veidojot prāmja līniju Rīga-Stokholma, jo pret Rīgas ostu ir radusies ārkārtīgi liela neuzticība.
"Zviedriem ir skaidrs, ka ar Rīgu nav iespējams sadarboties kuģu līniju jomā, veidojot solīdu biznesu. Desmit gadu laikā šī līnija ir ieguvusi tik sliktu vārdu, ka tai neuzticas ne tikai zviedru rēderejas, bet arī potenciālie tūristi," paudis Stokholmas mērijas padomnieks Latvijas jautājumos Georgs Thars.