Foto: F64

Pašvaldības AS "Rīgas siltums" šajā apkures sezonā nosūtījusi vairāk nekā 30 tūkstošus vēstuļu parādniekiem un iedzīvotāju parādi ir aptuveni divi miljoni eiro, informēja uzņēmuma pārstāve Linda Rence.

Viņa pastāstīja, ka kopumā maksājumu disciplīna šajā apkures sezonā tiek vērtēta kā apmierinoša un salīdzinājumā ar iepriekšējo apkures sezonu tā būtiski nav mainījusies. "Rīgas siltuma" darbinieki šajā apkures sezonā turpināja problemātisko klientu monitoringu, brīdinājuma vēstuļu izsūtīšanu, kā arī ēku dzīvokļu īpašnieku informēšanu par izveidojušos situāciju ar parādiem. Šajā apkures sezonā ir nosūtīts vairāk nekā 30 000 vēstuļu dzīvokļu īpašniekiem, kas ir par 6000 vēstuļu mazāk nekā iepriekšējā apkures sezonā.

"Rīgas siltums" izsūta vēstules, lai mudinātu iedzīvotājus aktīvāk iesaistīties savas mājas pārvaldīšanas procesā, komunicēt ar mājas pārvaldnieku, sekot rēķinu par piegādāto siltumenerģiju apmaksai un savlaicīgi risināt jautājumu par līdzekļu uzkrājumu parāda nomaksai, tādējādi nodrošinot apkures sezonas sākšanu.

Rence norādīja, ka situācija ar parādiem ir dinamiska un mainās ik dienu. Šobrīd klientu parāds ir ap diviem miljoniem eiro, kas ir līdzīgi kā iepriekšējā gadā.

Turklāt uzņēmums izsaka pateicību siltumenerģijas lietotājiem un ēku īpašniekiem, kuri savlaicīgi veic maksājumus par patērēto siltumenerģiju, tādejādi nodrošinot iedzīvotājiem nepārtrauktu siltumenerģijas piegādi un komfortablus apstākļus dzīvokļos.

Rence informēja, ka labākie dzīvojamā fonda maksātāji ir SIA "Rīgas pilsētbūvnieks", kā arī dzīvokļu īpašnieku kooperatīvā sabiedrība "Zasulauks", "Pļavnieki", "Lāčplēsis", "Bāka-2", "Zinātne", "Pleskodāle", "Ziemeļblāzma", "Staburags", "Imanta", "Lielupe-21".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!