Foto: LETA
Ļoti būtisks priekšnoteikums, lai mums būtu spēcīgas, kvalitatīvas un pelnošas raidorganizācijas, ir sabiedrisko mediju iziešana no reklāmas tirgus, intervijā laikrakstam "Diena" sacījis Mediju politikas nodaļas vadītājs Roberts Putnis.

"Esmu par to pārliecināts personīgi un saprotu, ka šobrīd ir arī politisks konsenss par to, ka tas ir jādara. Nav vienprātības par to, kādā veidā to darīt un kā kompensēt zaudējumu sabiedriskām raidorganizācijām. Te risinājums pamatā jāatrod Nacionālajai elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomei," skaidro mediju politikas uzraugs.

Lēmumā, kad sabiedriskie mediji iziet no reklāmas tirgus, viņš saredz pamatotu ievadu nozares sakārtošanai. Skaidrāk nošķirsies šo dažādo mediju funkcionalitāte sabiedrības izpratnē un tad arī trešā LTV kanāla izveide būtu ar lielāku informatīvo pamatotību.

Viņš arī norāda, ka apspriesti plāni veidot mediju fondu palīdzībai drukātajiem un reģionālajiem medijiem. Pirmām kārtām tieši satura kvalitātei.

"Ekspertu līmenī apspriests, ka arī pašvaldības līdzekļu daļu, ko iegulda sabiedrības informēšanai, varētu realizēt caur šo mediju fondu. Līdzīgi tas ir, runājot par drukāto mediju izplatīšanu reģionos," atzinis Putnis.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!