Šā gada augustā un septembrī firmas "Baltijas datu nams" un "Connected rcl" veiktais pētījums liecina, ka sievietes intīmās higiēnas līdzekļus izvēlas, balstoties uz reklāmām, nevis pēc konsultācijas ar ārstu.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma
Kā informēja sabiedrisko attiecību speciāliste Līna Leitāne, bieži vien, izvēloties higiēnas līdzekļus pēc reklāmas, sievietes kaitē savai veselībai, jo neapzinās sekas, kas var rasties, lietojot nepiemērotu līdzekli.

Par šo jautājumu tiks runāts un pētījuma rezultāti publiskoti apaļā galda diskusijā, kas notiks otrdien, 22.oktobrī, plkst.16 Paula Stradiņa vēstures muzejā Rīgā, Antonijas ielā 1.

Apaļā galda diskusijā piedalīsies Latvijas ginekologu un dzemdību speciālistu asociācijas prezidente Dace Matule, Latvijas ginekologu un dzemdību speciālistu asociācijas bērnu un pusaudžu ginekoloģijas sekcijas prezidente Ilona Auziņa, kā arī citas vadošās jomas speciālistes - Natālija Kalašņikova, Inese Zālmane, Ina Paegle, Gunta Frīdenberga, Margarita Puķīte, Ilona Auziņa, Santa Lauska, Andra Melnbārde.

Seko "Delfi" arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Lai ierobežotu dezinformācijas kampaņu izplatību, portāls "Delfi" apturējis iespēju komentēt rakstus
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form