AFI

Siguldas gaisa tramvaja apsaimniekotāja kompānija "LGK atrakcijas" iegādājusies lidmašīnas "melno kasti", kas tuvākajās dienās tiks ievietota pasažieru trošu piekarceļa Sigulda-Krimulda vagonā.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma
Kā sacīja "LGK atrakcijas" direktors Ivars Beitāns, Siguldas dome gaisa trošu ceļu kompānijas apsaimniekošanā pilnībā nodos šīs nedēļas laikā, bet pēc tam "LGK atrakcijas" plāno veikt pirmos pasākumus vagoniņa drošības uzlabošanai.

"LGK atrakcijas" pēc konsultācijām ar ekspertiem nolēmušas pastiprināt vagoniņa drošību, informēja Beitāns. Tāpēc vagoniņā tiks ierīkota arī "melnā kaste". Nākamgad uzņēmums plānojot rekonstruēt gaisa trošu ceļu, kā arī iegādāties jaunu vagoniņu. Kopumā "LGK atrakcijas" rekonstrukcijā plāno ieguldīt 40 000 latu, kurus cer atpelnīt aptuveni piecu gadu laikā.

Beitāns norādīja, ka nākamajā sezonā pieaugs arī biļešu cenas braucienam ar vagoniņu, taču pagaidām vēl neesot iespējams prognozēt pieauguma apjomu. "Biļešu cena nākotnē būs atkarīga no tā, vai mēs visu paveiksim "Mersedesa" vai "Audi" līmenī," sacīja Beitāns.

Jau ziņots, ka Siguldas dome nolēmusi nodot gaisa trošu ceļu Sigulda-Krimulda koncesijā kompānijai "LGK atrakcijas" uz 30 gadiem. Gaisa tramvajs jau aptuveni 30 gadus kursē pār Gauju no Siguldas uz Krimuldu un var uzņemt 23 cilvēkus. Tramvajs ir viens no iecienītākajiem tūrisma objektiem, tā trase pār Gaujas senleju stiepjas 1 060 metru garumā, savienojot abus Gaujas krastus.

Siguldas gaisa tramvajiņš ir arī avarējis - pērn jūlijā aizsnaudās tā vadītājs, un vagons ietriecās trošu ceļa stacijas sienā. Līdzīgs negadījums iepriekš notika 80.gadu vidū. Smagākais negadījums notika 70.gados, kad tramvaja vagons nogāzās. Savukārt pavisam nesen tramvajā piecas stundas bija jāpavada britu tūristiem, jo vētras laikā pārtrūka enerģijas piegāde.

Seko Delfi arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form