Pēc Šlesera teiktā, jau viņa priekštecis – bijušais satiksmes ministrs Roberts Zīle (TB/LNNK) LP ģenerāldirektora amatam savulaik bija ieteicis Vladimiru Makārovu, kurš atšķirībā no Škodova nenāca no LP vides. Lai arī Šlesers nepaskaidroja atšķirību starp Škodovu un Makarovu, tomēr jau iepriekš bija izskanējis viedoklis, ka Makarovs atšķirībā no Škodova varēja sekmīgi darboties kā menedžeris.
Premjera vietas izpildītājs trešdien arī atkārtoti uzsvēra, ka LP kā komercuzņēmums nevar darboties ar administrāciju, kuras darbinieku īpatsvars sasniedz 29% no visā uzņēmumā strādājošajiem. Plānots, ka administrācijā varētu strādāt līdz 10 %, pārējie cilvēki vai nu strādās citās LP struktūrās, vai arī viņiem tiks izmaksātas kompensācijas, skaidroja satiksmes ministrs.
"Mūsu mērķis ir, lai labākie cilvēki paliek strādāt… par konkrētu skaitu lems LP vadība," sacīja Šlesers.