Foto: LETA
Apritot pieciem gadiem kopš elektroniskās norēķinu sistēmas ieviešanas Rīgas sabiedriskajā transportā, šogad beigsies derīguma termiņš vairāk nekā 152 000 zilo e-talonu, kas izsniegti pirms pieciem gadiem, tāpēc rīdziniekiem tie būs jānomaina.

Zilajiem personalizētajiem e-taloniem derīguma termiņš ir norādīts uz kartes, savukārt uzzināt zilo nepersonalizēto e-talonu derīguma termiņu ir iespējams, paņemot kartes satura izdruku jebkurā e-talona tirdzniecības vietā.

Daļa "Rīgas satiksmes" klientu vecos e-talonus nomainījuši pret "Rīdzinieka kartēm" pagājušā gada nogalē, un šiem pasažieriem par savas biļetes derīguma termiņu nav jāuztraucas, taču vēl 152 000 e-talonu, kas izsniegti pirms pieciem gadiem, termiņš beigsies jau tuvākajā laikā. Lielākā klientu plūsma gaidāma šā gada otrajā ceturksnī - aprīlī termiņš beigsies 36 000 e-talonu, maijā - 27 000, jūnijā - 40 500 e-talonu. Jūlijā un augustā e-taloni būs jānomaina attiecīgi 9000 klientu, septembrī - 17 000 klientu, bet oktobrī, novembrī un decembrī - aptuveni 5000 klientu katru mēnesi.

Elektroniskā norēķinu sistēma un e-talons kā norēķinu veids Rīgas sabiedriskajā transportā tika ieviesta 2009.gada pavasarī. Tā kā pirmie e-taloni tika izsniegti uz pieciem gadiem, tiem 2014.gadā beidzas derīguma termiņš un tādēļ tie ir jāapmaina pret jauniem, portālu "Delfi" informēja uzņēmuma preses dienestā.

E-talonus var apmainīt vai nu elektroniski, kad klients interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv sadaļā E-talona derīguma termiņš aizpilda anketu un norāda, kurā klientu apkalpošanas centrā klients vēlas saņemt jauno e-talonu vai Rīdzinieka karti.

Pēc datu apstrādes klientam uz norādīto kontaktinformāciju tiks nosūtīts uzaicinājums īsziņas vai e-pasta veidā, pēc kura saņemšanas klients varēs doties uz attiecīgo klientu apkalpošanas centru, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu un esošo e-talonu, un saņemt jau izgatavoto jauno e -talonu vai Rīdzinieka karti.

E-talonu var apmainīt arī klientu apkalpošanas centrā, kur, uzrādot esošo e-talonu un personu apliecinošu dokumentu, klients aizpildīs anketu un uz vietas tiks izgatavots jauns e-talons vai "Rīdzinieka karte".

"Rīgas satiksme" atgādina, ka apmeklējumam klientu apkalpošanas centrā iespējams pierakstīties iepriekš interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv.

Lai pievērstu klientu uzmanību savam e-talona derīguma termiņam, "Rīgas satiksme" no 2014.gada 24.marta uzsāk informatīvu kampaņu, kuras laikā sabiedriskajā transportā, pieturvietās un interneta mājas lapā tiks izvietota informācija par to, kā klientam ir jārīkojas, lai savu e-talonu samainītu pret jaunu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!