Aprīlī organizācijas "labo" taksometru sarakstā iekļauts "Rīgas taksometru parks", "Smile Taxi", "Avoiss" un "Auto SOS".
Latvijas Vieglo taksometru nozares darba devēju organizācijas padomes priekšsēdētāja vietnieks un "Smile Taxi" valdes loceklis Aleksejs Ignatjevs uzskata, ka taksometru nozarē strādā daudz labu uzņēmumu, kas rūpējas par pakalpojuma kvalitāti, Latvijas tēlu un pakalpojuma ņēmējiem.
Tāpat Ignatjevs iesaka taksometru klientiem pievērst uzmanību taksometrā esošajiem atribūtiem: plafonam, taksometra numuriem un šofera vizītkartei ar foto. Ja taksometrā trūkst kāda no šiem atribūtiem, tas rada šaubas par pakalpojuma kvalitāti.
Organizācija iesaka izsaukt taksometru caur dispečerdienestu. Gaidīšanas laiks neaizņem vairāk par 5-10 minūtēm, un pasūtījums tiks fiksēts, kas nepieciešamības gadījumā ļaus viegli noskaidrot taksometru un šoferi, kurš apkalpoja.
Taksometru šoferiem par piedāvāto pakalpojumu ir obligāti jāizdod čeks, tāpēc, ja ir kādas šaubas par pakalpojuma kvalitāti vai nobraukto summu, čeks noteikti jāsaglabā, norāda Ignatjevs.
Kā ziņots, neredzot uzlabojumus taksometru biznesā, Latvijas aviokompānija AS "Air Baltic Corporation" ("airBaltic") nolēmusi veidot savu taksometru servisu.
"airBaltic" vadība uzskata, ka Rīgas dome nav pienācīgi reaģējusi uz ierosinājumu sakārtot šo nozari un pilsētas viesi un rīdzinieki joprojām cieš no taksometru vadītāju krāpšanas.
"Mēs kārtējo reizi esam saņēmuši sūdzības par melniem mersedesiem, kuru vadītājs par braucienu no Rīgas lidostas uz pilsētas centru centās pieprasīt 40 latus. Šāda prakse ir nepieņemama un neatgriezeniski bojā Rīgas un Latvijas tēlu, tādēļ "airBaltic" ir nolēmusi izveidot taksometru servisu, kas strādā atbildīgi un ar saprotamiem tarifiem," sacīja "airBaltic" prezidents un izpilddirektors Bertolts Fliks.
Taksometru servisu "airBaltic" varētu uzsākt vasaras sākumā, bet sīkāk par saviem plāniem aviokompānija pagaidām nevēlas runāt.
"airBaltic" saviem pasažieriem arī turpmāk ieteiks neizmantot tās taksometru firmas, kurās būs reģistrēti klientu apkrāpšanas gadījumi.
Konkrētu uzņēmumu vārdus "airBaltic" pagaidām atsakās nosaukt.