Foto: DELFI

No pirmdienas, 13. decembra, Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes (PMLP) Rīgas 3. nodaļā tehnisku iemeslu dēļ nav interneta sakaru, portālu "Delfi" informēja pārvaldes pārstāve Madara Puķe.

"Informējam, ka telekomunikāciju traucējumi ietekmē gan pakalpojumu sniegšanu, gan nodaļu tālruņu darbību. Strādājam, lai pēc iespējas ātrāk novērstu traucējumus. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un aicinām klientus būs saprotošiem," lasāms PMLP mājaslapā.

Kā portālam "Delfi" norāda pārvaldes pārstāve, klienti, kas ieradušies konkrētajā nodaļā saņemt pakalpojumu, tiek manuāli pierakstīti uz citu laiku, jo tehniskie traucējumi saistīti arī ar iespēju komunicēt ar klientiem telefoniski.

"Delfi" aculiecinieks Artjoms vēsta, ka ieradies uz konkrēto nodaļu otrdien saņemt pasi, taču pakalpojuma vietā PMLP darbinieks pierakstījis viņa telefona numuru un citus personas datus. Pēc datu sniegšanas aculiecinieks nav ticis informēts par to, kad varēs saņemt pasi.

Personu apliecinošu dokumentu likuma 9. panta 1. daļa noteic, ka personas apliecība vai Latvijas pilsoņa vai nepilsoņa pase ir obligāts personu apliecinošs dokuments Latvijas pilsonim vai nepilsonim, kurš sasniedzis 15 gadu vecumu.

Saskaņā ar likuma16. panta 1. daļas 7. punktu personu apliecinošs vai pagaidu dokuments ir lietošanai nederīgs, ja tam beidzies dokumenta derīguma termiņš.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!