Laikā no 18. līdz 24.februārim mobilo sakaru operators SIA "Tele2" piešķirs kompensācijas saviem klientiem par iepriekš novērotajiem sakaru traucējumiem, informēja kompānijas PR projektu vadītāja Agnese Ekmane.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma
Pastāvīgā pieslēguma klienti saņems atlaidi 33% apjomā no sarunu cenas "Tele2" tīklā. Atlaides būs spēkā darba laikā no plkst.7 līdz 20. "Starta tarifu" plāna klientiem sarunas minūte šajā laikā maksās 8,6 santīmus, "Aktīvā tarifa" - 6,6 santīmus, bet "Biznesa tarifa" plāna lietotājiem - 4,3 santīmus.

Priekšapmaksas sarunu kartes "Zelta zivtiņa" lietotāji saņems 50% atlaidi zvaniem "Tele2" tīkla ietvaros. Atlaide būs spēkā darba dienās laikā no plkst.20 līdz 7, kā arī brīvdienās. "Zelta zivtiņas" lietotājiem viena sarunas minūte šajā laikā maksās 11,7 santīmus.

"Tele2" direktors Bils Batlers norāda, ka uzņēmums ir palielinājis tīkla kapacitāti un turpinās veikt investīcijas. "Tele2" nesen arī iegādājies otru jauno sakaru centrāli.

Seko Delfi arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form