Tiesībsargs: stāsts par mācību līdzekļu digitalizēšanu ir atrauts no sociālās realitātes
Foto: F64

Stāsts par mācību līdzekļu digitalizēšanu, pat, ja idejiski varbūt pareizs, ir pilnīgi atrauts no sociālās realitātes, intervijā laikrakstam “Neatkarīgā Rīta Avīze” atzīst tiesībsargs Juris Jansons.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Publiskajā telpā parādoties informācijai, ka mācību līdzekļus varētu digitalizēt, radies jautājums, vai izglītības ministrs Roberts Ķīlis ir pietiekami labi informēts par kopējo izglītības situāciju, kāda ir ar mācību līdzekļiem un bezmaksas izglītības pieejamību Latvijā. Ja ministrs uzskata, ka mācību līdzekļi jānodrošina pašiem vecākiem,"tad kādēļ valsts apņemas iet šo dārgo ceļu un digitalizēt mācību līdzekļus, ieviest planšetdatorus? Kur tas ir noteikts?", retoriski jautājis Jansons.

"Runāt par simtiem latu vērtiem planšetdatoriem un mācību līdzekļu digitalizēšanu laikā, kad valsts septiņu latu valsts dotācijas vietā mācību līdzekļiem uz skolēnu gadā, kā noteikts Izglītības likumā un MK noteikumos, nodrošinājusi tikai 76 santīmus, apmēram desmit reižu mazāk, ir pilnīgi nevietā," laikrakstam atzinis Jansons.

Viņa skatījumā, tuvākajā laikā nav būtisku cerību uz īpašiem uzlabojumiem bezmaksas izglītības jomā.

LETA iepriekš ziņoja, ka Ķīlis vasarā uzdeva izsludināt konkursu par mācību materiālu digitalizāciju un viņš cer jau tuvāko gadu laikā ieviest skolās planšetdatorus. Jau 2013.-2014.mācību gadā varētu veidoties pirmās mācību klases, kurās tiek izmantoti planšetdatori.

Seko "Delfi" arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.
Lasi vēl
 

Comment Form