Foto: PantherMedia/Scanpix
Saskaņā ar likumu "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" valsts amatpersonām kārtējās valsts amatpersonu deklarācijas par 2012.gadu jāiesniedz VID no piektdienas, 15.februāra, līdz 2.aprīlim ieskaitot, atgādina Valsts ieņēmumu dienests (VID).

Ja ir nozaudēts identifikators, parole vai paraksts, VID aicina laikus informēt par to VID speciālistus.

Valsts amatpersonas deklarāciju, ko iesniedz, beidzot pildīt amata pienākumus, jāiesniedz VID divu mēnešu laikā, skaitot no dienas, kad persona (ja tā valsts amatpersonas amatu ieņēmusi ilgāk par trim mēnešiem) pārtraukusi pildīt valsts amatpersonas amata pienākumus.

Arī šogad saskaņā ar grozījumiem likumā "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" deklarācijas VID jāiesniedz elektroniskā veidā, izmantojot VID Elektroniskās deklarēšanas sistēmu. Ja ir nozaudēts identifikators, parole vai paraksts, VID aicina laikus informēt par to VID, zvanot uz tālruņiem, kas norādīti VID mājaslapā www.vid.gov.lv sadaļā Kontakti/Informatīvie tālruņi/Valsts amatpersonām, vai uz VID Informatīvo tālruni 1898, izvēloties tēmu "Nodokļi, Elektroniskās deklarēšanas sistēma".

VID atgādina, ka iesniegtās deklarācijas var precizēt, rakstveidā vēršoties VID un pamatojot precizējumus, ne vēlāk kā mēneša laikā pēc deklarācijas publiskojamās daļas publiskošanas elektroniskā veidā VID mājaslapā esošajā publiskojamo datu bāzē.

Plašāka informācija par valsts amatpersonu deklarāciju iesniegšanu pieejama VID mājas lapā www.vid.gov.lv, sadaļā Noderīgi/Informācija valsts amatpersonām.

Jautājumu vai neskaidrību gadījumā aicinām valsts amatpersonas konsultēties klātienē pie VID Nodokļu pārvaldes Valsts amatpersonu datu administrēšanas daļas speciālistiem vai arī zvanīt uz VID Informatīvo tālruni 1898 un lūgt, lai savieno ar speciālistiem, kas administrē valsts amatpersonas.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!