Galvenās tēmas, par kurām pedagogi vēlējušies runāt, bija audzināšanas, atkarību, savstarpējo attiecību jautājumi un uzvedības problēmas, tostarp jautājumi par to, kā rīkoties, ja skolēni kavē skolu, kā palīdzēt bērnam vecāku šķiršanās laikā un kā adekvātāk reaģēt uz skolēna agresiju.
Līdztekus tam, ka skolotāji jūtas bezspēcīgi skolēnu agresijas izpausmju gadījumos, VBTAI speciāli sajutuši arī to, ka skolotāji paši aizmirst par savām jūtām un emocijām un to, ka viņi var būt noguruši, neapmierināti, dusmīgi. "Tas ir saprotams, jo darbs skolā prasa no skolotāja ne tikai zināšanas, bet arī emocionālo noturību un stabilitāti, taču skolotājiem pietrūkst tieši emocionālā atbalsta, kas varētu būt par pamatu skolotāju un skolēnu savstarpējai nesapratnei un konfliktiem," uzskata VBTAI.
Tāpat pedagogi uzdevuši jautājumus par juridiskām problēmām, uz kuriem uzticības tālruņa konsultanti atbildējuši savas kompetences un zināšanu robežās vai arī informējuši par to, kur šīs atbildes iespējams saņemt.
Augusta beigās VBTAI rīkoja arī akciju "Vecāku uzticības tālrunis", kuras laikā uzticības tālruņa konsultanti atbildēja uz vecāku zvaniem, kas bija saistīti ar vecāku grūtībām bērnu audzināšanā un psiholoģiskā atbalsta nepieciešamību.