Vētra būtiski traucē arī tramvaju un trolejbusu kustību Rīgā. Tramvaju un trolejbusu pārvaldes dispečerdienestā sacīja, ka tramvaji un trolejbusi pašreiz kavējas aptuveni par 20 minūtēm no kustības grafikos paredzētā laika. Grūta situācija esot trolejbusu maršrutos, kuri kursē Biķernieku meža rajonā, jo vējš tur esot sagāzis ļoti daudz koku un zaru, kas traucē transporta kustību.
Tāpat problēmas sabiedriskā transporta kustībai rada lielais vējš krastmalā, pastāvīgi pūšot nost elektrības pievades stangas, līdz ar to šoferiem pastāvīgi ir jāapstājas, lai tās novietotu iepriekšējā darba kārtībā.

Lielākie tramvaju kustības pārtraukumi ir bijuši Kronvalda bulvārī, kur kursē piektais, septītais un devītais tramvajs, kā arī sestā tramvaja maršrutā, kur satiksme bija apturēta uz 30 minūtēm. Neviens tramvaja vai trolejbusa maršruts gan neesot apturēts pilnībā. Dispečerdienestā arī paskaidroja, ka visi Tramvaju un trolejbusu pārvaldes dienesti strādā paaugstinātā gatavības režīmā.

Savukārt Uzņēmums "Latvijas dzelzceļš" (LDz) vētras radīto bojājumu dēļ pārtraucis vilcienu kustību maršruta Rīga - Tukums dzelzceļa posmā Priedaine - Sloka, BNS uzzināja uzņēmumā. Tādējādi no Rīgas ar vilcienu ceturtdienas pēcpusdienā nokļūt tālākajās Jūrmalas stacijās nevar.

Plkst.18.10 ir atjaunota vilcienu kustība virzienā uz Jūrmalu, taču virzienā no Rīgas uz Jūrmalu vilciens tehnisku iemeslu dēļ nepieturēs pieturvietā "Dzintari". Virzienā uz Rīgu vilcieni pieturēs arī Dzintaros. Plkst.18.10 no Dubultiem uz Rīgu izgājis pirmais vilciens, no Priedaines uz Tukumu vilcienu kustība atjaunota plkst.18.25. Pie Dzintariem uz sliedēm uzgāzās egle un tika ievērojami bojāti elektrības vadi.

Vēlāk vakarā vētras nolauzts koks pārtraucis elektrovilcienu satiksmi posmā Lilaste - Skulte, informēja Jānis Kuškins. Krītošais koks pārrāvis elektrības kontaktvadus. Kuškins pagaidām nevarēja prognozēt, kad vilcienu kustība tiks atjaunota. Vilcieni kursē līdz Lilastei vai līdz Carnikavai. No Rīgas stacijas vilcieni precīzi pēc saraksta neizejot, jo kavējoties vilcieni no Jūrmalas puses.

LDz Sabiedrisko attiecību dienesta vadītāja teica, ka vējš rada īpašus draudus tieši elektrovilcienu kustībai, jo nolauztie koki ne tikai aizšķērso sliedes, bet arī rada bojājumus elektropārvados. Ja attīrīt sliedes no kritušajiem kokiem var samērā ātri, tad novērst bojājumus, ko tie radījuši vadiem, jau ir daudz grūtāk un tas prasa daudz ilgāku laiku. LDz pārstāvji pašreiz vēl nevarēja prognozēt, kad dzelzceļa posmā Priedaine - Sloka varētu atjaunot vilcienu satiksmi.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!