IT drošības uzņēmums "Possible Security", izmantojot "balticmaps.eu" datus un "OpenStreetMap" (OSM) karti, izveidojis vizualizāciju, kurā iespējams redzēt, kā ceturtdien, 25. aprīlī, pēc Deglava tilta slēgšanas visas dienas garumā mainījās sastrēgumu intensitāte Rīgā.

Aplūkojot kartē redzamo informāciju, noprotams, ka ceturtdien no paša rīta daudzi cilvēki nebija zinājuši, ka tiltu slēdz ciet, un tāpat mēģinājuši tur braukt. Visas dienas garumā novērojams ievērojami pastiprināts sastrēgums uz Salu tilta.

Savukārt darba dienas beigās iespējams redzēt, ka pamatīgs sastrēgums izveidojies ne tikai uz Salu tilta, bet arī Vanšu un Akmens tiltiem.

Portāls "Delfi" jau ziņojis, ka VP priekšnieks Ints Ķuzis trešdien norādīja – satiksmes pārvads būs slēgts līdz brīdim, kad Rīgas dome iesniegs Būvniecības valsts kontroles birojā (BVKB) dokumentāciju, kas apliecina tilta konstrukciju drošumu.

Satiksmes pārvada slēgšanas dēļ no ceturtdienas "Rīgas satiksme" (RS) izstrādājusi izmaiņas 11., 22. trolejbusa un 3., 6., 13., 47., 50., 51. un 52. autobusa maršrutiem. 11. trolejbusa maršruts no ceturtdienas tiks slēgts.

Trešdien Ķuzis atzina, ka līdz pēdējam brīdim cerējis – tiltu nebūs nepieciešams slēgt. Saskaņā ar viņa pausto tiklīdz tiks saņemta nepieciešamā dokumentācija, tilts uzreiz tiks atbloķēts.

Jau vēstīts, ka pēc BVKB ekspertu secinātā par Deglava tilta Rīgā bīstamo stāvokli iekšlietu ministrs Sandis Ģirģens ("KPV LV") licis policijai slēgt satiksmi pār Deglava tiltu.

Arī VP uzskata, ka Deglava tilta tehniskais stāvoklis rada nopietnas bažas par tā ekspluatācijas drošību, un tilts ir jāslēdz līdz ekspertīzes slēdzienam, portālam "Delfi" iepriekš atzina Valsts policijas priekšnieks Ints Ķuzis.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!