Atklājot jaunus reklāmas satura apvāršņus
'Delfi Brand Studio' svin ceturto jubileju
Šajā pavasarī ceturto dzimšanas dienu svin Latvijā vadošā ziņu medija "Delfi" radošā reklāmas satura aģentūra "Delfi Brand Studio" – komanda, kura apvieno zināšanas un pieredzi par reklāmu un satura veidošanu, piedāvājot lasītājiem un sadarbības partneriem dažādus Latvijas mediju vidē pamanāmus un unikālus risinājumus.
2018. gadā, jūtot, kā mainās reklāmas tendences, "Delfi" nolēma veidot atsevišķu komandu, kuras galvenais mērķis bija satura mārketinga un natīvās reklāmas risinājumu izstrāde, un 2019. gadā tapa "Delfi Brand Studio" – radošā reklāmas satura aģentūra.
"Kopš pirmās dienas mūsu sapnis bija radīt reklāmas kampaņas, kas mainīs Latvijas mediju ierastās reklāmas iespējas un pieredzi. Mēs meklējām un testējām dažādus formātus, kā izstāstīt zīmola stāstu, jo stāstniecība ir efektīvākais veids, kā zīmolam veidot un nostiprināt attiecības ar cilvēkiem. Viena no mūsu priekšrocībām ir "Delfi" platforma un tās auditorija, jo 2022. gads tikai apliecināja, cik svarīgi zīmoliem ir parādīties vietnē, kur cilvēki uzticas atspoguļotajai informācijai. Mēs arī apzināmies to, cik svarīgi ir būt tur, kur ir zīmola auditorija, tāpēc mūsu attīstības ceļš turpinās, strādājot pie satura pielāgošanas dažādām platformām, iekļaujot visas sociālo tīklu platformas un arī vidi."
Marta Cīrule,
"Delfi Brand Studio" vadītāja
Kā radošā reklāmas satura aģentūra "Delfi Brand Studio" piedāvā daudzveidīgus sadarbības formātus – vizuāli saistošus multimediālus satura projektus, "Delfi Brand Studio" autoru vai partneru gatavotu rakstu sērijas, plašākus rakstus specdizainā, zīmolu piesaisti sporta, izklaides notikumu vai citu aktuālu tematu atspoguļojumiem, izklaidējošus testus, plašu auditoriju piesaistošus balsojumus, satura bloku izvietojumus un citus nestandarta risinājumus.
2023. gads iezīmē jaunu un būtisku pagriezienu "Delfi Brand Studio" piedāvājumā – paplašināt zīmolu klātesamības un reklāmas iespējas video saturā "Delfi TV" ziņu portāla vidē un ārpus tās, apvienojot televīzijas patērēšanas ieradumus ar efektīvu auditorijas sasniedzamību digitālajā vidē.

Dodoties šajā virzienā, "Delfi Brand Studio" ne tikai stiprinās sponsoringa iespējas jau esošajos "Delfi TV" raidījumos un citus ierastos video reklāmu formātus, bet piedāvās arī digitālajā vidē unikālo "overlay all" formātu.

Tāpat turpināsies darbs pie oriģinālvideo attīstības, piedāvājot partneriem viņu vērtībām un komunikācijas mērķiem atbilstoša video satura izveidi un nodrošinot zīmola klātesamību jaunos sadarbībā tapušos raidījumos, video vai video sērijās.
"Video formāts ļauj mums doties ārpus "Delfi" robežām, sasniedzot plašāku auditoriju, kas var arī nebūt "Delfi" auditorija. Video fragmentu publikācijas ļauj nodot pilnvērtīgu informāciju, ne vairs tikai aicinājumu tikt pārvirzītam uz pilno video epizodi. Mūsu apvāršņiem neierastāks uzvedības modelis, kas ļauj arī citādi paskatīties uz to, kā kontrolētā veidā var tikt integrēti reklāmdevēji. Iedvesmas piepildīts prieks par došanos šajā virzienā, attīstot gan audiovizuālā satura producēšanas kapacitāti, gan arī iespējas sasniegt tā patērētājus dažādos sabiedrībai aktuālos kanālos. Uzmanību noturoša komunikācija šajā steidzīgajā laikmetā ir obligāta, tāpēc arī mūsu stratēģijas pamatā ir ne tikai video stāstniecība, bet arī lineārās televīzijas ekspozīciju formāti un radio kanāliem raksturīgā frekvence."
Ēriks Radželis,
"Delfi Brand Studio" kreatīvo projektu vadītājs
Tēmu loks, ko dažādos satura formātos kopā ar sadarbības partneriem aptver "Delfi Brand Studio", ir plašs un daudzveidīgs: praktiski padomi ikdienai, darba vides uzlabošana, ceļojumi un receptes, uzņēmējdarbība un biznesa vide, stils un mode, ilgtspēja, speciālistu viedokļi un personīgā pieredze dažādās citās jomās.

Aizvadītajā gadā "Delfi Brand Studio" izveidoja pirmo sadarbībā ar vairākiem partneriem tapušo vietni #darbavietas – ērtu, pārskatāmu un uzticamu satura platformu darba ņēmējiem un devējiem, kas ļauj plašāk un daudzpusīgāk iepazīt darba tirgus iespējas un aktualitātes –, un nākotnē ir plānots radīt jaunas dažādām aktuālām tēmām veltītas vietnes.
"Stāsti, kas iedvesmo, – iesoļojot piektajā darbības gadā un meklējot jaunus formātus, šis nemainīgi paliek mūsu galvenais vadmotīvs. Iedvesma ir nepieciešama it visā, sākot no ikdienišķiem praktiskiem uzlabojumiem dzīves telpā līdz vēlmei celties un doties nebijušos piedzīvojumos. Kopā ar dažādiem partneriem veidojot saturu, mēs vēlamies iedvesmot cilvēkus dzīvot labāk, izmēģināt jaunas lietas, domāt plašāk un rīkoties, lai kopā veidotu labāku nākotni."
Kristīne Melne,
"Delfi Brand Studio" galvenā redaktore
Iepazīsti "Delfi Brand Studio" darbus!
Mēs veidojam saturu, kas ieinteresēs, aizraus un iedvesmos. Mēs veidojam stāstus, kurus cilvēki lasīs, atcerēsies un ar kuriem dalīsies. Mēs veidojam interneta reklāmas nākotni.