Filma esot radīta, lai mudinātu jauniešus aktīvāk iesaistīties pašvaldību vēlēšanās.

"Acīmredzami, šis ir piemērotākais laiks filmas demonstrēšanai - par to liecina ne tikai ap projektu radītā ažiotāža, bet vēlētāju skaita kritums visās Eiropas valstīs," norāda filmas veidotāji.

"Creativus agency" arī nākotnē esot iecerējuši veidot projektus par sabiedrībā zināmiem cilvēkiem, pievēršot sabiedrības uzmanību tam, ko domā jaunieši, kā arī, attīstot "Ghetto TV" saturu.

Viens no filmas veidotājiem, "Ghetto games" līderis Raimonds Elbakjans pastāstīja, ka projektā iesaistījies kā brīvprātīgais intervētājs un par izmaksām nezina.

Jautāts, kāpēc filmas veidošanai un demonstrēšanai izvēlēts tieši priekšvēlēšanu laiks, Elbakjans pauda, ka sabiedrībai politika interesē tikai pirms pašvaldību un Saeimas vēlēšanām, tāpēc pēc vēlēšanām tā nepiesaistītu sabiedrības uzmanību.

Jau ziņots, ka Elbakjans kopā arī Martinsonu pirms pašvaldību vēlēšanām ir radījis "dokumentālu filmu" par Ušakovu. Kā informēja Dabare, filmas "Pārgājiens" autori kopā ar "Ghetto TV" un Rīgas domes priekšsēdētāju devušies pārgājienā, "lai iepazītos tuvāk un uzzinātu, kā Ušakovs no vienkārša puikas kļuvis par Rīgas mēru".

"Ghetto Games" ir ielu sporta un ielu kultūras kustība, kuras mērķis ir attīstīt cilvēkus fiziski un morāli. Tā pulcē ap 12 000 unikālo dalībnieku ik gadu un vairāk nekā 200 000 skatītājus savos pasākumos un aktivitātēs.

Dokumentālās filmas "Pārgājiens" prezentācija notiks otrdien.

"Ušakova filmas" veidotāji ar to vēloties veicināt jauniešu politisko atbildību; izmaksas neesot aprēķinājuši