Saskaņā ar medija ziņoto kāda partija ir izdevusi "Kurzemes Vārdam" identisku laikrakstu – sakrītot ne tikai lappušu skaits, bet arī burtu fonta noformējums, kā arī logo un laikraksta maketējums.

Šāds laikraksts liepājnieku pastkastītēs nonācis 29. maijā, kā arī tas izplatīts internetā.

"Lielākā daļa, kas zvanīja man personīgi, bija sapratusi, ka tas nav "Kurzemes Vārds", ka tam nav nekāda saistība ar "Kurzemes Vārdu". Es ceru, ka liepājnieki sapratīs, ka tam nav pilnīgi nekāda saistība ar žurnālistiku," skaidro laikraksta "Kurzemes Vārda" redaktors Ints Grasis.

Laikraksts par notikušo sola vērsties Drošības policijā un Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā.

Rīgas Stradiņa universitātes (RSU) asociētā profesore, Komunikācijas studiju katedras vadītāja Anda Rožukalne uzskata, ka šāda veida zīmola atdarināšana jāsoda likuma ietvaros, jo tiek maldināti iedzīvotāji.

"Tas ir diezgan jauns paņēmiens, to varētu iekļaut ne tikai aktuālajā ziņu, bet arī viltus mediju grupā," norāda Rožukalne.

"Parasti politiskajā konkurencē tiek nokopēti mediji, viņu identitāte, lai iegūtu uzticību," sacīja Rožukalne, kura arī piebilda, ka tas aizskarot ne tikai autortiesības, bet arī arī zīmola reputāciju.