Pēc viņa teiktā, reklāmas samazinājums liks partijām nopietnāk strādāt pie kampaņas satura, kā arī kandidāti būs spiesti nopietnāk sagatavoties, turklāt viņiem pašiem būs jāizplata savas ziņas un solījumi.

Rajevskis norādīja, ka liela nozīme priekšvēlēšanu kampaņā būs kadriem, īpaši līderiem, turklāt gaidāmas mēru cīņas, kurām gan medijiem, gan sabiedrībai būs interesanti sekot līdzi. "Atcerēsimies to, ka politika ir šovbizness Latvijā un jebkur pasaulē, tas ir interesanti cilvēkiem," piebilda politologs.

Viņš atzīmēja, ka asāka priekšvēlēšanu cīņa būs Rīgā, jo šogad pastāv lielāka konkurence nekā citus gadus, taču pārējā Latvijā būtisku izmaiņu nebūs. "Ir vietas, kur ir asāka konkurence, kur ir lielākas iespējas, un ir vietas, kur ir bezperspektīva un nekas diži nemainīsies."

Vaicāts par pašvaldību aktivitātēm, piemēram, bezmaksas transporta ieviešanu īsi pirms vēlēšanām, politologs pauda, ka vēlētāju pirkšana nav nekas jauns, taču tā ne vienmēr palīdz. "Nevajag iedomāties, ka vēlētājs ir muļķis. Protams, vēlētājam patīk, ka viņam kaut ko dod, bet, ja esi slikti strādājis četrus gadus, ar kaut kādiem bonusiem nevari saglābt savu reputāciju," teica Rajevskis.

Pēc viņa domām, ja partija četrus gadus ir labi strādājusi un tās darbu novērtē, tad "bonusi" būs pozitīvs impulss, taču pretējā gadījumā šis "plāksteris" nelīdzēs.

Patlaban redzams, ka "Saskaņa" ar pilnu sparu reklamējas, taču, pēc Rajevska paustā, reklamēšanās vairākus mēnešus pirms vēlēšanu kampaņas "aiziet lielā mērā nekurienē". Galvenā kampaņas cīņa ir priekšā, un, iespējams, ka aprīlī vēlētāji jau būs aizmirsuši, ko partija stāstīja reklāmas kampaņā janvārī, piebilda politologs.

Jau ziņots, ka priekšvēlēšanu aģitācijas periods pirms 3.jūnijā notiekošajām pašvaldību vēlēšanām sākas sestdien, 4.februārī.