Foto: Kadrs no video
Lai gan katru gadu pasaulslaveni zīmoli tērē ievērojamas summas, gatavojot Ziemassvētku reklāmas, šogad interneta lietotāju uzmanību izpelnījies kāda Velsas būvniecības un sadzīves preču veikala mazbudžeta reklāma, kuras galvenajā lomā ir ģimenes divus gadus vecais dēls Artūrs, ziņo CNN.

Veikala īpašnieks ir Toms Džouns, kurš jau aptuveni trīs gadus ar soctīklu palīdzību cenšas popularizēt savu veikalu "Haford Hardware" vietā ar nosaukumu "Rhayader". Šī gada reklāmas "seja" ir viņa divus gadus vecais dēls Artūrs – tajā viņš kā kārtīgs darba rūķis Ziemassvētku laikā palīdz veikala apmeklētājiem atrast visu nepieciešamo, kā arī dara dažādus saimnieciskus darbus.

Kopš publicēšanas brīža 1. decembrī, četru dienu laikā divu minūšu garo klipiņu vietnē "Youtube" noskatījušies vairāk nekā 500 tūkstoši lietotāju, kā arī vairākus tūkstošus reižu tas skatīts "Facebook" platformā.

Toms skaidrojis CNN, ka visus gadus saņēmis cilvēku atsauksmes par ievietotajām reklāmām, bet nekas nelīdzinās interesei šogad. "Mēs to patiešām darām prieka pēc," viņš sacījis. "Mēs cenšamies nedaudz starmešu gaismas uzspīdināt arī maziem, neatkarīgiem uzņēmumiem un parādīt, ka varam piedāvāt tikpat daudz kā lielās uzņēmumu ķēdes."

Ziemassvētku video Toms filmējis kopā ar draugu. Tā uzņemšana un apstrāde aizņēma aptuveni dienu, bet kopējās izmaksas sastādīja nedaudz mazāk par 120 eiro. Lielākā daļa naudas tika izmantota, lai radītu sapņaināku versiju grupa "Alphaville" 1984. gada slavenajam hitam "Forever Young."

"Artūrs bija vienkārši lielisks," par dēlu sacījis Toms. Viņš atklāj, ka patiesībā video redzamie darbiņi nebija nekas izdomāts – Artūrs patiesi katru reizi, kad ar tēti atnāk uz veikalu, cenšas palīdzēt kā vien var. Tāpat vīrietis ir ļoti priecīgs par sasniegto rezultātu ar īso video. "Es to novērtēšu visu savu mūžu," piebildis Toms.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!