Rīgas domes ierēdņi ir nedaudz aizsnaudušies. Tā sabiedrībai paziņoja mērs Birks un iegāza Zarumbam pa ausi. Pidžamas cepures bumbulim drebot, Zarumba izlēca no gultas, izdieba uz balkona un secināja – "Oi, sastrēgumi". Līdz šim nezināju, ka pašvaldību ierēdņiem ir tāda funkcija – iesnausties.
Birks par gulēšanu Zarumbu nav ne atlaidis, ne atvilcis viņam no algas. Pēc amatpersonas deklarācijas viņš 2004. gadā nopelnījis 14 000, aizpērn – 19 000, bet pērn – 23 000 latus. Tas nozīmē, ka viņš godprātīgi pildījis domes uzdevumu – saldi krācis.

Tagad Zarumba strādā pastiprināti intensīvi – saražojis 20 kg papīru. Tie paredz būtiski ierobežot mašīnu kustību Rīgā. Nu ar trolejbusu kā ar Formulu 1 varēs braukt pa Čaka ielu. Uz Akmens tilta Pēterīts ar Anniņu savā opelītī sēdēs korķī, kamēr viņiem kā kosmosa kuģis garām lidos 22. autobuss.

Taču tas vēl nav viss. Būs jārīko iepirkumu konkursi, lai atrastu ķieģeļu uzstādītājus uz tramvaja sliedēm, sabiedriskā transporta joslu zīmētājus, autostāvvietu likvidētājus, mācību mašīnu gaiņātājus. Bez kādiem 5 miljoniem te nu nekādi. Turklāt būs jānopērk kādi 100 baltkrievu trolejbusi un 50 turku autobusi. Nu tur jau cipars, protams, lielāks. Zarumba kā kordiriģents iepirkuma komisiju komisijas galā.

No šīs jezgas visiem labi. Birks lieku reizi tiek uz avīžu pirmajām lapām. Zarumba pēc iepirkuma procedūrām varēs atkal snaust 5 gadus. Visiem labi.

Vienīgi man nav skaidrs, kādā kārtībā Zarumba man ieskaitīs kompensāciju par to, ka man būs jāliek auto viņa par nez cik miljoniem uztaisītajā Park & ride sistēmā un tālāk jātērē nauda par tramvaju tikai tādēļ, ka viņš gadiem ilgi miega dēļ nav vīžojis kādu pilsētas iekšējo apvedceļu uzbūvēt. Un vēl es gribētu zināt, cik ilgi mēs ļausim savu naudu dāļāt ierēdņiem, kas guļ.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!