Foto: DELFI
Neesmu satiksmes guru, bet ikdienā pārvietojos ar vieglo automašīnu un brīvdienās cenšos izmantot sabiedrisko transportu. Domāju, ka Rīgā satiksmi varētu uzlabot, sekojot ES direktīvām un likvidējot maršruta taksometrus.

Kā automašīnas vadītāja esmu neapmierināta ar maršruta taksometriem, jo, lai gan tiem ir aizliegts apstāties ārpus pieturām, faktiski, nedaudz gan pārspīlējot, tie apstājas 'te pie koka' un ik pēc 50 metriem, aizkavējoties ik pit-stopā uz biļetītes izdošanu un noteikti tas traucē satiksmes plūsmai, jo citi satiksmes dalībnieki nav rēķinājušies ar tādiem pēkšņiem manevriem.

Kā pasažieri mani mulsina tas, ka nekur Eiropas attīstītajās valstīs neesmu saskārusies ar tādu parvietošanās veidu, jo vienmēr valstī (Vācijā Berlīnē, Zviedrijā Gēteborgā, Francijā Parīzē)ir stabila transporta kompānija, kas nodrošina šo pakalpojumu, ir sakārtota maršrutu karte un kursēšanas biežums. Domāju, ka mikriņu likvidēšana ļautu sakārtot arī naudas jautājumus, jo vismaz man, kad pāris reizes esmu braukusi ar mikriņu, ne reizi biļete par braucienu nav izsniegta un noteikti daļa ienākumu aiziet garām ofociālajai kasei, tiktu uzlabota transporta plūsma un drošība un Rīgas Satiksme lieliski veiktu vajadzību pārvadāt pasažierus, ja vien pietiekami stigri tās darbību kontrolējošās un padomdevēju institūcijas sekotu racionālam līdzekļu izlietojumam, maršrutu izvēlei un servisa kvalitātei.

Tāpēc balsoju PAR mikriņu LIKVIDĒŠANU.

Solvita

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!