Pēc „Pilsoniskās savienības” aprēķiniem, LPP/LC priekšvēlēšanu kampaņai medijos (TV, radio, vides reklāma un prese) ir iztērējis vismaz 480 000 latus, pārsniedzot likumā noteiktos 424 000 latu izdevumu griestus. Tomēr šī ir tikai daļa no izdevumiem, jo gandrīz tikpat lieli līdzekļi iztērēti informatīvo materiālu drukāšanai un izplatīšanai, kā arī dažādiem masu aģitācijas pasākumiem, tajā skaitā priekšvēlēšanu aģitācijas pasākumam Arēnā Rīga.
Ja KNAB trūkst informācijas, tad „Pilsoniskā savienība” var precizēt labi redzamos LPP/LC tēriņus: partija Rīgā izvietojusi vismaz 132 reklāmas kolonnas, katra nedēļā izmaksā 150 latus, taču, jāatceras, ka politiskajām partijām tiek piemērots 1.5 uzcenojuma koeficients. Vēl LPP/LC izvietojusi vismaz 85 stendus, kuru izmaksas ir 70 lati nedēļā plus jau minētais 1,5 koeficients. Pēc mūsu aprēķiniem tikai vides reklāmai vien līdz 1.jūnijam bija iztērēti vairāk kā 120 000 latu.
Pēc oficiālajiem TNS monitoringa datiem LPP/LC televīzijā vien iztērējis apmēram 370 000 latu, turklāt, tas ir nerēķinot A. Šlesera regulārās „viesizrādes” vairāku kanālu „ierindas sižetos”, piemēram, PBK (Pirmais Baltijas kanāls) ziņu raidījumos un intervijās.
“Lai veiktu šos aprēķinus, mums bija nepieciešamas dažas stundas, savukārt KNAB, tā vietā, lai veiktu savu pienākumu un apturētu nekorektās kampaņas, klusē un izliekas, ka viss ir kārtībā”, ir sašutis Ģ.V.Kristovskis.
“Tomēr esmu gandarīts, ka, neskatoties uz nevienlīdzīgajiem spēles noteikumiem. pēdējā laikā rīdzinieku atbalsts man un manai partijai turpina pieaugt un līdz ar to pieaug iespējas, ka Rīgā pie varas spētu nonākt nacionāli demokrātisko spēku koalīcija”, norāda “Pilsoniskās savienības” līderis.